Saturday, August 27, 2005

Bulan Merdeka



Yelah2, aku update lah ni. Sejak kebelakangan ni sibuk betul dengan training silat, kuiz, assignment, presentation, dikir, bla bla bla.. Pastu health condition aku yg mule bergoyah balik ni pun menyebabkan aku takde mase nak update blog. Tapi takpelah, gagahkan jgak sebab bebaru ni banyak jugak event yang best untuk diceritekan.

Well first n foremost.. of coz.. my birthday. Alhamdulillah... semalam pukul 10.35pm genaplah umur aku yang ke due belas.. eh eh.. due puluh satu. Hehe.. trime kaseh yang tak terhingga pada semua yang wish.. tak kire lah awal ke.. lmbt ker.. sangat-sangat menghargainye. Dan trimas juta-juta gak kat Sha, Fieza dan Fezal, serta housmet yang sudi meraikan bday aku. Sorry lah kalau ayat tah pape kali ni, tgh demam ni.. Demam combo, housmet aku, Min panggey.. sbb cukup segala, batuk, flu, sakit tekak, dan asma. Keh keh.

Ni some of the piccas yang sempat amik sementara menunggu piza sampai. Hehe.


[photos removed]







Ok lah, meh aku celoteh sket pasal event2 yg baru lepas.

Larian Merdeka 2005

Venue : Lim Kok Wing, Cyberjaya
Date : August 17th, 2005
VIP : YB Datuk Dr. Adham bin Baba, Setiausaha Parlimen, Kementerian Pengajian Tinggi.




Tengah2 jerebu pun sempat buat larian lagi tuh.. Hehe. Mulenye jerebu dah kurang.. tp tah camne, jerebu teruk kejap.. seb baik dah ujung2 event.. Meriah jugak lah. Aku ke sana sebab ade persembahan dikir barat. Mulanye tak terpikir nak join, tapi sbb cik Azie dah ajak2 aku, aku join je lah. Lagipun, aku dah penah join show dorang sebelum ni dua kali. So join last minute pun takde masalah bagi aku.


Tu lah first time aku pi Lim Kok Wing. Err..totally no comment. Aku paling suke performance dari mane tah, yang main gendang Cina tu. Best. Tapi ada ura-ura aku dengar, students LKW paling tertunggu2 performance dak2 MMU. Huhu.. tak tau lah betul ke tak. Tapi kitorang happy sebab dapat kepujian utama daripada VIP. Nice lah.




Perhimpunan Patriotik 2005

Venue : Multipurpose Hall, MMU Cyberjaya.
Date : August 23rd, 2005
Time : 9.00 - 11.00
VIPs : Tun Dr. Siti Hasmah Mohamed Ali, Dato' Dr. Hj. Shafie bin Mohd. Salleh (Menteri Pengajian Tinggi Malaysia)



Yang ni plak buat kat MMU 23hb yang lepas. Kali ni aku berdikir lagi. Mulenye aku tak sure aku dapat join ke tak sbb clash dgn presentation Data Comm. Mujur diorang postponed presentation tuu, tapi aku sempatlah pi jumpe lecturer bgtau aku dapat exemption. Selain dikir, ade performance daripada Kolej Syahputra. Diorang buat cam sketsa pasal penjajahan sebelum Merdeka, diselangi dengan pembacaan sajak, tarian Asmaradana dan koir. Best, tapi aku cuma dpt tengok time rehearsal sebab kitorang kene standby belakang stage. Tak best betul.


[photo removed]

No comments: