Sunday, October 02, 2005

Mari update




Tiba-tiba rasa mau update blog. Eheh. Skang ni students MMU ada yang dah habis exam, ada yang belum.. termasuk lah aku yang malang ni. Gap seminggu lak tu. Jumaat ni last paper. Sangatlah tak best! Library pun dah kurang orang sekarang.. Nanti tinggal lah aku sesorang jadi pengunjung setia lebri tuh. Isk isk. Tapi ade lah orang-orang yang janji nak temankan aku kan..Tapi kite tengok lah camne. Ekeke..

Ni dah tinggal satu paper lagi. Sesungguh nya aku dah ilang semangat nak blajo.. tapi ku gagahkan jua. Haha. Aritu paper Ghazal, duh bes giler. Dah tau ape nak kuar. Ahahah. 30 soalan struktur, 1 soklan essay. Aku jawab setengah jam jer.. aku dak Ghazal yang pertama cabut. Memang aku plan nak cabut awal pun, so aku jawab sepantas mungkin lah. Hehe.

Ahaa.. tak lama lagi puasa. Hoyeah~ Merasa lah tiga kali berbuka puasa kat Cyberjaya ni.. insyaAllah. Niat nak masak dan jemput kekawan berbuka ramai-ramai kat rumah.. tapi sebab aku ade paper di hari ketiga puasa..dan housemates aku yang lain pun ade buat plan macam tu, so aku tak dapat nak janji.

Semalam dah beli tiket balik Terengganu. Wahh.. tiket pun dah naik harga. Dari RM169 ke RM176. Air Asia tak tau lah aku. Duhh.. silap besar tak beli awal-awal untuk super saver. Pas beli tiket, gi lepak kat Burger King. Pergh.. lama tak layan Mushroom Swiss. Thedapnyeh! Pastu, gi jejalan kat Fest Ramadhan kat tingkat 5 (level untuk departure). Huh, awal-awal dah ada fest untuk bulan puase. Banyak kedai butik jer.. sekadar cuci mata lah. Nak beli, macam tak sesuwai jer. Hehe. Lagipun, aku dah serahkan sepenuhnya bab baju raya ni kat ibu. Aku pun tatau baju aku camne, bape pasang (aku mintak dua je cukup lah), kaler ape sume. Lepas tangan betul ni.. keh keh. Kat fest tu, aku beli keychain teddy bear, satu untuk aku dan satu untuk adek. Sha pun ade beli.. Tapi ko punye jiwang lah, Sha. Ngahaha~

Wahhh..sekarang musim denggi ye! So kekawan, jaga diri bebaik ye. Aku baca paper tadi, nyamuk Aedes macam dah kebal dengan fogging tu. Duh.. ape celita inih. Nyamok minum tongkat ali kah. Hehe. Semoga kita dijauhkan dari wabak denggi.. Amin.

No comments: