Thursday, April 03, 2008

The life of my own.


Today is my third day working at Prudential and I must say, I'm currently... sleepy.

I havent really got any tasks or projects to do and that's good because I don't think I'm ready yet. hahaa.. ok well, my job description is too far from what I've learned back in my university years so hurm.. it's going to be tough. But I'll strike for the best.

Anyway, insyaAllah aku akan join program member2 silat MMU gi Port Dickson. Wahh.. mintak2 takde aral melintang dan semuanya berjalan dengan lancar. Tapi sekarang bukan musim hujan ke? uhuhu.. Nway, patutnye aku kena pegi exam Peg Tadbir hari Sabtu ni. (haa.. aritu PTD, ni PT pulak. pening2.) But based on my previous experience, I don't think I really want to sit for it. Lagipun kena balik Ipoh, macam al-kemalasan je.

Aku tak ingat bila last aku pegi PD. Beberapa tahun yang sudah lah yang pastinya. So this is one of my most awaited programs. I love beach, so macam peluang yang dinanti-nantikan lah.

Next weekend ade PC fair pulak. Serentak kat KLCC dengan Stadium Indera Mulia, Ipoh (and also other few places). Aku tengah membuat percaturan samada nak pegi kat KLCC atau balik Ipoh, gi dengan abang dan spupu aku. Terasa nak balik Ipoh pun ade tapi tu lah, macam ade plan lain hari Sabtu tu..

Okay lah.. malas pulak nak melalut lebih-lebih. Lain masa aku sambung. Daa.


No comments: