Monday, March 30, 2009

Ouh snap!


I was tagged by my sister on 18th February and here I am, answering her taggie. I know it's like ages ago.. Janji buat, sudey~

Sangat kanak-kanak tag ini ok. You've been warned.

Berapa umur awk & keputusan pekse UPSR awk??
Alamak awakk.. UPSR ye wak.. umur saye dua belas tahun la wakkk... tak kan dah baligh baru nak amik UPSR wak.. ish awak ni.. geli ketiak saye. Keputusan pekse saye dapat pat A wakk... saye jd tokoh murid wak.. fanii kan wak!!


Beri 4 ciri lelaki pojaan awk? :)
Ishh suwit laaa awak nii..ciri-ciri saye mudah je, awak.. tapi susah nak cari. Saye cume mau laki yang tau jaga empat benda ini :-
1) tau jaga diri sendiri
2) tau jaga sayee
3) tau jaga nama baik keluarga
4) tau jaga solat

Sila siarkan 1 pic awk dlm berkeadaan :
**muka semasa menjawab tag tanpa mengubah pape pown jgn ubah


Alamakkk wak!! Tetengah malam buta ni, wak??! ok fain fain.. *zzussss ilang dalam kira-kira 10 saat*


[photo removed]

gile babi pucat siyal muke aku saye!


Oppss!! sape belakang saye tu? ahaks.. boyfriend fantasi saye, awakk. *blueek*

p/s: gambar diambil menggunakan webcam dan tiada touch-up dilakukan.

**keadaan selepas diubah dgn sedikit touch-up

[photo removed]

ko sengih kenape??



**muka dgn senyuman tertutup tak nampak gigi

[photo removed]

betapa mekap boleh merubah sesuatu yang hina..



**muka dgn senyuman manis yang nampak gigi

[photo removed]


no komen. gwa memang suke amik gambar bajet cun.

silelah siarkan gambar2 unik anda..tidak sabar rasanya mahu melihat!
eee.. tak sabar pula sayeee untuk mengupload.. *yuck yuck double yuck*

another friendly warning : saye tidak hipokrit, jd saye siarkan koleksi gambar terburuk yang saye simpan di dalam Magico (read: my laptop).


heee~~ lapo lapo.. tunggu nak buka puase.

[photo removed]

sebab tu aku tak boleh dating kat taman bunga.

[photo removed]

penat beraye..bantai tido dulu sementara tunggu makanan siap.


neeenoo neeenoo! last asthma attack.. huu sedapnye dapat dadah nih.


ape motif posing camni, kayu snuker tu je tahu.


apakah yg sdg di tangan anda sekarang ?
kuasa membeli di tangan saya!

warna baju & suar yg kamu pakai sekarang ?
tshirt putih padfoot beli from london dgn quote "my friend went to london and all I got was this lousy t-shirt!". I believe everyone knows which t-shirt. but dear, it's not lousy!
dan yes, saye turut memakai seluar. seluar panjang kaler kelabuu. cilok sape punye tah.. adik aku kot.. sistem barter mmg agak aktif di dalam famili kami.


orang yang ditag ;p (bajet suwit la ayat2 taggie ni.)
mari kita lihat siapa yang kenaaaa..
1. melal
2. mar
3. chii
4. cik eita

to people who i usually tag but i don't tag you this time is because i know you wouldn't do it!


p/s: in future please jgn tag gwa taggie yg gune kata ganti nama "awak".. nanti simptom "awak" sukar dibendung.

8 comments:

Anonymous said...

aww awak... sy raser cam nk termuntah bacer entry nih, wak :))


aperkah aperkahh aperkahhhhhh~ seb baik ko tak tag aku, mmg aku takkan wat. Muahaha, aku ske your pics with silly expressions. Adorable laa :)

@yU said...

hahahaha..aku pun tak larat do menahan diri menjadi ala2 remaja skolah.. takpe la sekali sekala. haha..

aku tau ko takkan buat punyeeeeee!!! hahahaha.

you know how silly i can be in front of cameras. hehe. x kuase nyah~~

PANGLIMACYBER .Inc said...

giler slamber!nice tagged le wei!teruskan usaha murni awak untuk menggumbirakan hati kami....hahaahaha..

@yU said...

hahaha ceh..
saya gembira anda terhibur :P

Sang Hidup di Dunia said...

ala wak... awak tak tag saya... ahahahahah :P


sebaik tak tag, tak dapat bygkan koleksi gambar gua yang tak tertanggungkan menanggung malu uploaded nanti ahahaha

@yU said...

saye mau tag anda.. tp saye rase anda takkan buat. :P

kamonnnn!! bile lg nk burukkan diri! hhahaha.

Anonymous said...

oit, tak wat pranks ke kat office? Hehehe. April's Fool day bebeh!

eh ko cuti ek arini?

@yU said...

tak buat la. kat spital buat prank nanti diorang tukar aku ke psychiatric unit, susah pulak.