Wednesday, April 07, 2004

Special Dedication






Okey..ni last entry sebelum balik bercuti.. (Yeah Tengganu...here I come..!!)


Arini..adelah ari bersejarah buat dua insan yang aku sayang dalam idop aku... (ececeh, ade yg dah kembang kuncup idong nampak!) So sebagai membuktikan kekasihan kesayangan aku (yes, my malay is always broken..shadap yu) kepada due insan bertuahhhh nie... Here is my special wish for both of you!


Ariffizlan @ Along





My first dedication would go to my love... Eceh..ape ingat die boypren aku ke?? Takpe la..best gak camtu.. Haha.. He is my big brother.. my love.. my boyfriend.. semua2 laa yg berkenaan.. agaga.. (Lantak korang nak pk ape)


My dear big bro... (yes, you ARE big )
Along makin tua..muahaha..
Tapi masih degil tanak pi ngundi..apo la..
Kan ayu dah ajar..
Wat kertas undi tuu jadik origami...
Kicik² dulu kan Along suke wat poligami..eh origami..
At least Along pi ngundi..
Walopun undi rosak..
Janji bukan undi antu...
Watpe undi antu..die dah mati..
Camne nk pimpin negara..?
Hisk~

Anyway...
Walaupun Along makin tua..
Tapi Along makin ensem..
Nape yer?
Ikut baka mane ni?
Ayu pun nak ensem gak...
Ape ni?
Mane ley Along sorang je..
Tak aci~

Along...
Tahun ni terpakse la Along sambut sesorang kat Ipoh tu..
Ye laa...kite terpakse berdikari..
hisk hisk...
Famili jauh..
Musti Along cakap..
"Ceh poyo..macam la ibu dgn abah duk kat Pluto"
Tapi takpe..
Along dah janji nk balik Tengganu kan..?
Cuti lamer..sebulan..
Balik ar wehhh~!!
Tak sedor2 betul mamat ni!
Mak bapak tuuu sape nak jage??
Dah dah..balik~!!

Eee..kite dah besar yek Along?
Dulu igt tak kite salu mandi sesame?
Kat dalam bath tub.. kat sungai.. kat laut..
Tapi kan Long..
Paling Ayu tak ley lupe..
Ayu tuang minyak cap Kapak kat badan Along..
Pastu kite pi main air..
Along menjerit menangis2 sebab panas.. Hahaha! (Oops..)
Sori yek Along?

K la Long... ngantok ar..
Study pun idak ni..
Salam sayang dari adek mu yg jelita hebat ni..
Rerajinkan diri siram pokok bunge kat umah tuu!
Kuciwa ibu bile balik Ipoh tengok sume dah layu..
Ampess.. camne nak kawen ni??

Samat ari lahir..semoge diri mu makin hensem bergaye..
Jangan duk melalak sorang2 kat umah tuu...
Lagu Linkin' Parkkkk je manjang..hee~
Suara sedap.. kang jiran sebelah terpikat..
Sape nk tolong risik nanti?
Ayu jauh.. hisk~
Dah dah..sampai sini jer..
Oh yer..pesanan terakhir ku spt biase..
"Kem slm kat kekawan Along yg ensem2.."
Bwahahaha~


Adek mu yg poyo tp tak ngaku,
Ayu..








***********



Wokey....next!! Hehehe...

Sharifah @ sHa




[photo removed]
Ape tgk2? aku tau muke aku burok gile. Saje je..tanak ar lebih2 dr besdei girl..
Kang org konpiuss... Warkakaka..


Muahahaha...izinkan diriku gelak sepuas-puasnyer... Akhirnye aku layak memanggil mu kakak.. Eheheheee~!! (Bukan aku mmg salu layak ke? )

So sHa...

Amacam? Best kene buli dengan aku malam ni??
Hehehe..
Jahat tak aku kenekan ko di malam hari lahir mu??
Hik hik..
Tapi!!
Yeahhh..ada tapinyaaa~! (Wei Ayu, ko igt ni drama Melayu ke?)
You should thank me, dude!
Di sebalik kejahatan ku itu..
Ade hikmahnyer...
Tengokkkk..sape wish ko??
Haaa...sorang dak MMU yang kau usha-usha..
Sorang dak bukan MMU yang kau puja-puja..
Bwahahaa..aku mepek ape memalam bute ni..

Aniwei... Samat ari lahir..
Face it mannn...
Age is not just a number!
Hahahaha..
It proves how old you are now..
Wakakakak..
Aku jahat..yeaaahhh..aku sukaaa jadi jahat!!

Apepun...
Walaupun ade kesedihan..tragis tul..
Tapi kau perlu tabah!!
Tabah mengharungi siku-siku hidup!
Tabah menempuhi onak dan duri landak!
You go girl!!
"Give me, S.. Give me, H.. Give me, A.. SssssHHaaaaaa!!!"

Dah ar..sesi merapu cukup di sini..
Buhbye..
Asta La Vista..
Epi besdei rumet ku yg comot~!
Daa~


Rumetmu yang psycho tapi masih waras,
Bini Seth Green.




Set adrift on memory bliss....

No comments: