Monday, January 24, 2005

Bad Day...



I'm having such a terrible flu and sore throat right now.

And it's killing me!! Dem.

Oooh my God.. where's my nose at?

Arini pas kuar dari menjawab test dengan keadaan blur dan ilang punca.. housemate aku ajak pi Alamanda jumpe kekawan (yg baru saje jumpe smalam right after balik drpd Tengganu).. tak kisah lah.. diorang pun dulu schoolmates aku. :P

Konon tanak makan pape arini... tapi bile dah lepak kat Secret Recipe.. bajet leh tahan ke tengok kek2 yg superb delicious tu? :P Aku taklah suke sangat kek ni.. but I never say no to cheese cakes! hahahah~

Then pi lepak food court lak.. membe2 nak lunch.. Lama jugak melepak.. Dengan keadaan diri yang merimaskan lagi melemaskan ni.. gagah kan jugak la.. Kalau duduk umah je, sah2 laa membuta sepanjang hari. Ingat arini nak pi lowyatt, tapi dah membe duk ajak jugak pi Alamanda, aku pun menangguhkan la plan nak mencari LCD monitor bagi menggantikan yang dah wassalam tu. Lagipun aku rase tak sedap ati nak pi arini... I dunno why. Wallahualam. Maybe sebab Nunu baru pas cite die eksiden teruk semalam.. Tetibe memori lama tu datang menghantui aku balik. seram jugak die eksiden.. Ye lah, tetahu kete dah terbalik tengah jalan sebab kena hentam dengan kete blakang.. Macam mimpi~

Well, I have my own experience.. and that's enuff. Such a nitemare. Tapi dah sebab Tuhan nak jugak panjangkan nyawa.. aku masih di sini.

Alhamdulillah.

Syukur jugak sebab Nunu tak apa-apa.. eventhough kete dia hancur.

Haaa.. raye aji korang camne? best ke? As for me, akhirnye dapat jugak aku balik umah.. beraye dengan family... Salu raye aji ni, aku miss. Tapi tak meriah pun.. biase jer.. aku bangun lambat lak tu.. hahah.. Ayah aku order nasi dagang, rendang dan lemang.. mak aku masak sampingan jer. Tak best la.. pasal masakan mak is always the best ler! hehe.. Tapi tiga kali jugak la aku makan nasi dagang aritu.

Ok lah.. I really need a rest. Ubat flu memang mengantukkan lah..

Daa~~




ZzZzZzzz...

No comments: