Saturday, July 16, 2005

Assalamualaikum...



Yeah~ Mase untuk membebel!

Aku tak merepek lagi untuk sem baru ni eh.. Sem kali ni best sket aa.. Subjek best2.. Aku amik koko this sem.. yaitu, Ghazal.. O yeah~ Mule igt takmo heboh2.. saje tanak dorang tgk aku time show ujung sem nanti. Hehe. Tp rasanye ramai dah tau secare tak sngaje bile nampak aku kt klas Ghazal. So dgn tak malunye aku menjemput, nanti dtg aa tgk aku yer. Tapi aku tak nyanyi la.. Kali ni bawak lagu org laki, Pak Ngah Balik. Tak tau aa sape nak nyanyi. This sem klas Ghazal agak kritikal la.. x ramai students. Maybe sbb sem satu, so ramai amik subjek berat. Ye aa.. koko kan pemes sem dua. Tp aku sngaje amik sem ni.. rugi blaja koko sem dua, kejap sgt.. baik blaja pepuas.. Hehe.

Pastu aku amik subjek Mandarin. Major aku wajib amik daa subjek bahase. Tp takpe la.. tak kisah pun. Ade byk choice.. Russian.. Mandarin.. Arabic.. Japanese.. ape tah lg.. Aku amik Mandarin sbb aku suke la blaja bahse ni. Aku pun tatau apsal. Dari skolah rendah gi aku da sebok2 nk blaja Mandarin. Tp pressure gak ni.. every 2 weeks ade kuiz tulis tulisan Cina tu.. kalu x study, kire mmg leh kene cirit birit ketike menduduki peperiksaan tersebut la. Td dah lepas kuiz 1. Aderh.. susah gak a...tak leh salah satu stroke pun. aku score 26/30 je.. konon berangan nak full marks. Haha.

Agak terkezut jugak la.. this year, budak Beta major aku tujuh orang je. Hapo nih.. Isk isk.. Kronik da ni..

Tadi training silat.. makin lama makin besh lak. Dah lama aku nak masuk silat.. sejak Alpha.. tp atas masalah tertentu, time nk jumpe guru die tu laa aku tak dpt pi.. frust sey. Klu tak, dah lama aku tamat. Ni dah Delta baru nk masuk. Takpe la.. janji masuk. Tapi tadi blaja buah baru.. keletak keletuk gak aa pinggang. Sblom ni salu gak aku buat stretching kat umah.. sambil2 tgk tv ke. Takde ar perit sgt. Tapi sbb dah lama tak buat stretching, kire keletuk gak aa bunyi pinggang aku td. Haha. Sedap tu. Sian partner aku, ntah bape kali terseliuh.

Minggu depan ade program Santai2 organized by Persatuan Silat Cekak Hanafi MMU CJ. Mule aku tak terpk pun nak pi.. tade geng aah. Kang aku memalu daun semalu kang.. tak besh lak. Tp bile dah asyik dipromotekan program tu.. sbb ramai taknak pi.. lelama aku rase nak pi jgak. So InsyaAllah, tade aral melintang, diizinkan Allah.. aku pi la.

Arh..lupe nak cite.. bulan lepas di awal sem, aku pi Genting dgn kekawan. Uish sonok sey.. dah la aku jenis suke naik mende2 gile tu. Paling best, of coz la Space Shot..atau dulu nama die Solero Shot kot. Ala.. yg naik tinggi ke langit pastu jatuh hempas ke bwh tu. Mase tgh queue tu, aku asyik ckp kt Sha, "Sha, am I doing the right thing?" Time tu Genting sejuk sbb baru pas ujan.. Kire mmg bile org yg naik tu ade kat tmpt paling atas..mmg tak nmpk diorang aa sbb kabus tebal. Tp tangan aku lagik sejuk dr besi tempat queue tu. Huh.. Mase kene hempas tu, mmg rase nak terkeluar nyawa. Huhu.. tp best. Then naik Corkscrew, pastu naik balik mende tu. Hahahahah~ Damn exciting.

Satu lagi yg besh, Flying Coaster. Kene bayar aa RM10. Ala2 Superman laa naik mende tu. Macam rollercoaster tp kene baring.. Weeee~ Best tp memule cuak. Takleh amik gambar sbb dah ade servis gmbr kt situ. Sempat tunjuk peace, pastu jerit ahh~!


Kat sini aku tunjuk sket gmbr.. sket dah lah.. Gambar huduh2 belaka.

[photos removed]

[photo removed]



Ok la.. sampai sini jer. Gusi bengkak la.. eksiden ketike memberus gigi gara2 kelam kabut nak study utk kuiz. Hamik ko. Bye. Assalamualaikum.

No comments: