Thursday, September 08, 2005

SCH



Wokeh sesape nak tengok gambar-gambar mase pertandingan wajadiri dan persembahan raksasa gerak gemilang, leh lah view fotopages aku (klik kat 'fotopages'). Tak semua gambar aku upload, so sapa-sapa nak mintak send personally kat korang, leh YM aku yerk (fieda84). Selain tu, masa wajadiri aku ade record video sket.. so kalau nak tgk, leh la mintak gak.. tp tak banyak la. Hehe.. Saje untuk simpanan peribadi je sebenarnye.

Apa yang berlaku sebelum ni, aku mohon maaf dengan penuh tulus ikhlas. Takde sesape suh aku mintak maaf.. dan takde sape-sape pengaruhi aku untuk tulis previous entry (dah delete utk menghormati semua pihak). Tiada dendam untuk aku simpan, dan tiada kemarahan untuk aku tahan. Macamana teruk sekalipun aku dihentam, aku tidak akan sekali-kali mempersendakan silat-silat lain. Itu janji aku.

Tak lama lagi dah nak Ramadhan kan? Bestnye.. mulenye jadual exam aku habis 1 Oct. Tapi habis dirombak balik (ni students MMU la ni mengade buat aduan), so exam aku habis 7hb.. Arhh.. kecewa gile bile aku memule tau. Takpe lah, dapat la puase kat sini sekejap. Dah laa tengah homesick ni.. pastu semalam kena saman pulak. Dulu dah kena dah, last2 mintak tolong abah settle kan (muahahaa.. menyalahgunekan kuase bapak).. tapi ni dah kena second time ni, cam malas pulak. Takpelah, balik cuti aku kasik laa surat cinta tuu kat abah. Suh die bayarkan ker.... muekekeke.

Pastu ibu lak dah sibuk-sibuk tepon bertanyekan tahun ni nak baju raye camne. Aku ni bab baju raye laa paling malas sekali nak amik tau. One of the reasons, untuk perempuan gemuk dan tak lawa cam aku ni, selayaknya baju kurung aje. Dan, aku paling menyampah pi kedai kain. Buhsan gile!! Aku juz cakap, "Bantai je lah, ibu, kaler ape pun. Janji tak pelik." Ibu ada explain baju camne die nak buat, tapi aku sepatah haram pun tak paham.. tapi cakap ya je tanda setuju.

Okei lah.. mau study ni. Esok ade kuiz mandarin. Entah bape kali postponed kuiz ni di saat-saat akhir, sampai aku dah nak muntah darah ngadap notes.

Ok bye byee~ Muax~!

No comments: