Monday, January 02, 2006

2.0.0.5



Sekarang dah masuk study week untuk MMU students. Seminggu lagi, dah start final exam. Good luck my friends. Aku dah start gi lib sejak minggu lepas tapi tak banyak sangat lah ilmu yang masuk. Harap-harap dapat score untuk sem ni sebab abah dah janji nak bagi hadiah since dia dan ibu puas hati tengok result aku last sem.. Haha.. macam kanak-kanak sekolah pula ku rasekan.

Last presentation for Database went well. Patut ade lagi presentation untuk Web Programming tapi aku dapat tau atas rayuan students (hebatlah korang), presentation dibatalkan. Aku jarang datang ke kelas Web Programming ni.. nak-nak aku tak payah datang tutorial. Haha.. best2. Ni semua gara-gara lecturer beriye nak tuka timetable. Disebabkan aku sorang je clash dengan subjek lain, so die bagi exemption. Pastu die cakap, "I see you're doing very well in tutorial." Haha. Ala.. blaja HTML je. Benda yang aku dah kenal sejak form 3. Kan best kalu database semudah ni.. duh.. tak suke database...

Tapi lecturer database ni suke peratikan aku. Dia tau aku salu lost kot. Dia suke tersengih tengok gelagat aku yang terkial-kial jawab soklan kat depan. Students pun ade 10 org je. Yang bestnye mase presentation aritu, aku first presenter. Pastu aku pun introduce kan lah groupmates aku.. dan last skali, aku nak intro diri aku.. "And I'm.." Lecturer yang tengah sengih dari awal aku cakap, terus sambung, "Ayu!" siap dengan goyang2 kepala sekali.. maklum lah, lecturer dari India. LOL.

Ni dah masuk tahun baru, sikit sebanyak terkenang jugak la peristiwa-peristiwa yang berlaku sepanjang tahun lepas.. Banyak jugak memori yang tak bley dilupekan. Kononlah... hehe. Last-last ada yang lupe jugak. Ni aku sum up je lah terus.. senang.


Hari Paling Best ==> Hari Raye lah~! Hehe.
Kenangan Paling Best ==> Banyak.. Mase gi Pulau Redang dan Genting.. Mase raye.. bla bla..
Percutian Paling Best ==> Pulau Redang dengan family. Sunburn teruk tapi BEST!
Hadiah Paling Best ==> Hadiah dari ibu dan abah.
Event Paling Best ==> Santai-Santai 2005 anjuran Persatuan Seni Silat Cekak Hanafi MMU Cyberjaya.
Movie Paling Best ==> Harry Potter and Goblet of Fire!
Lagu Paling Best ==> Since U Been Gone - Kelly Klarkson
Cite Kat TV Paling Best ==> America's Next Top Model With Tyra Banks
Subjek Paling Best ==> Chinese for Business Communication 1.


Hari Paling Tak Best ==> Satu hari yang penuh dengan masalah...
Kenangan Paling Tak Best ==> Berdepan dengan sepupu yang dirasuk saka. I won't forget that.. ever! Sampai lebam-lebam badan aku.
Percutian Paling Tak Best ==> Cuti darurat kerana jerebu.
Event Paling Tak Best ==> MMU Artistic Performance (Co-co) - tade feel langsung.
Movie Paling Tak Best ==> King Kong. HAHA.
Lagu Paling Tak Best ==> Crazy Frog. Bodo punye lagu.
Cite Kat TV Paling Tak Best ==> Cite-cite dari Venezuela sume tu... sume bosan dan stereotaip!
Subjek Paling Tak Best ==> Ghazal!

No comments: