Friday, December 01, 2006

Sesi Merapu



Sha telah meminta aku membuat survey merapu di bawah.. Di mane tajuk2 lagu terpakse diubah ke bahse melayu.. hancuss hancusss..

So aku main translate jer lahh.. ade yang aku translate sebijik2 .. hahahaha..


20 songs I love to death yang aku sanggup dengar berjuta2 lemon kalinyer kat winamp player.

1. Macamana Aku Nak Idup. - Thrisha Kayu Tahun
2. Pembiasan. - Christina Aguilera
3. Kalau Aku Tak Dapat Kau. - Bebudak Laki Lorong Belakang
4. Sejak Ko Dah Takde. - Kelly Anak Kerani
5. Mata Orang Sepanyol. - Bebudak Laki Lorong Belakang
6. Bila Ko Cakap Ko Cinta Aku. - Diana Ross
7. Butang-Butang. - Patung Kucing / Patung yang Mudah Mesra
8. Malaikat Cinta Yang Bodoh. - Mandy Moore
9. Malaikat. - Sarah McLachlan
10. Kagum Oleh Kamu. - Bintang Kesunyian
11. Sambut Hari Itu. - Herbert GrOemeyer
12. Kau Tetap Yang Satu. - Shania Dua
13. Keajaiban Dunia Ke Lapan. - Kimberly Locke [dah macam tajuk siri Doraemon daa..]
14. Bonggol-Bonggol Ku. - Kekacang Mata Hitam [huwarghh.. pervert!]
15. Macamana Malaikat Bleh Hancurkan Hati Aku? - Toni Braxton
16. Menangis Habis-Habisan. - Menggoda [hahaha..ape ke the hal lah.]
17. Aku Mendorong Diri Sendiri Menjadi Gila. - Gila ['NSync jadi insane]
18. Rama-Rama - Mariah Carey
19. Kepercayaan Kamu Di Dalam Aku - Jessica Simpson
20. Perempuan Dalam Cermin - Britney Lembing





10 fave albums

Halamak.. gwe tak beli album aa beb.. camne nk jawab?




7 vokalists yang aku suka sebab kemantapan suara & kepayahan untuk ditiru suaranyer (in no particular order)

Aiyark.. camne mo translate nama orang? HAHAHA..
1. Brian Littrell of Budak Lorong Belakang.
2. Kelly Anak Kerani
3. Christina Aguilera
4. Jaclyn Juara
5. Claire of Langkah-Langkah (Mesti korang tak dpt teka sapa)
6. Steven Tyler of Aerosmith
7. Mariah Carey




7 vocalists yang aku suker sebab kehenseman muker semata-mata, muehehe

Ade ek vokalis yang hensem? Tukar actor leh tak? AKAKAKA.

1. Mark Ruffalo (Just Like Heaven)
2. Jensen Ackles (Supernatural)
3. Steven Strait (The Covenant)
4. Brandon Routh (Superman 2006)
5. Daniel Radcliffe (Harry Potter) - eventho he's not that handsome. :P
6. Deco.. hahaha.. sesat.
7. Takleh pikir dah..




Yoo malam ni futsal de Cekak. Gudlak kepada semua pemain. Main leklok.. jangan injured2 dah macam aku.. tengok, kan dah turun pangkat jadi paramedik.

Caiyok-caiyok!

Aja aja fighting!


No comments: