Friday, January 26, 2007

Cuti


Cuti trimester dah nak habis.. dapatlah spend dua minggu kat rumah.. Sangap jugak, tak tau nak buat ape. Hari-hari bangun lambat. Ahaha.. what's the diff, kat MMU pun bangun lambat jugak bila takde klas.

Nak online pun tunggu tengah malam. Susah tul pakai dial-up ni. Lembab gile. Kalau ajak lawan jogging dengan aku yang super duper berat ni pun aku leh gerenti kemenangan di dalam genggaman ku lahh.. hahaha.

Pastu kat TV pun banyak cite tak best. Bola pun takde sangat. Layan je la American Idol. Saje tengok kebodohan Americans yang asyik mendabik dada je.. padahal bertimbun je spesis diorang yang bodow tahap dewa.

Nasib baik ada Juara Lagu.. kira boleh layan jugak lah. Aku paling suka performance dari Adibah Nor, M.Nasir + Mawi, dan Hazami. Adibah Nor tu memang takyah cakap la kan.. nama pun juara. Memang besss. Paling terhibur bila tengok performance dari M.Nasir dengan Mawi.. Aku tak minat si M.Nasir ni, tapi diorang sporting habislah dengan gaya poyo dan wig yang terang-terangan nampak begitu palsu tu. Mawi pun kelakar gile walaupun aksinye agak over the top tapi bagi aku itulah namanye sporting plus main blasah je. I like that kind of attitude. Hazami aku salute sebab choir dia superb lah.. very creative.

Result last sem dah kuar.. alhamdulillah, semua ok. I'm so happy I got A for my fyp. Din expect for that coz there were several things I purposely left out in the proposal.. ahaha.. malas nak buat.

Balik cuti terus mintak parents beli durian. Hehehe.. ni semua membe2 punye pasal lah. Hari tu nak makan, takde rezeki pulak.

Tadi makan steamboat. I finally figured out why I was such a dummy when using chopsticks. It took me yearsss to learn how to use those sticks.. and yes, I'm 23 this year and still an idiot. I just realized it's bcoz I'm left-handed. Alahaiii bijaknye aku ni.. duk pulun guna chopsticks tangan kanan.. patutlah tak pandai-pandai.

Sejak duduk rumah tetap ni memang bes (ye la before this asyik pindah randah je).. dapat lak kawasan kampung.. sronot la jugak.. tapi spoil satu je, banyaknyeeeee nyamukk!!

Hermmm...blogger dah masuk version baru. Ada la few diferrences tapi aku rasa macam kurang organized je. Slek satu je blogger ni, takde ruang utk letak entry title for old bloggers like me. Hanya bloggers baru je ade. Tak fair! Ade jugak terfikir nak tukar address.. tapi sayang pulak dengan 'fieda84' ni. Actually ni la ID aku yang first untuk memane akaun masa mula-mula mengenali dunia internet, tahun 99.

Anyway, happy belated birthday to Bern and Shidee. Semoga tahun ni korang makin ceria dan rezeki bertambah murah! ;) Sori tak dapat nak buat special entry. Line leceh camni, susah aa.. hehe.

Okay lah.. sekian dulu. Daa.

No comments: