Wednesday, April 25, 2007

In the lab..

Yeah, I'm currently in the lab.. waiting for my beloved lecturer, Mr. Subra.. who's one of my lecturers that I'm comfortable with.. and I dunno why..

Rindu sbenarnye nak update blog tp masa tak mengizinkan. Skrg ni pun duk menaip benda alah ni sbb takde benda nak buat. Kalau mengadap pc kat bilek tu, haruslah tak berganjak dr fyp kan..

Banyak sgt nak cerita.. esp. pasal Majlis Sanjungan Budi yg berlangsung baru2 ni.. Alhamdulillah.. berlangsung dgn jayanye. Final event of this semester.. huhu.. ada sikit sedey la bila pikir dah nak grad ni..Pastu kelas silat pun tinggal 4 klas je lagi ni(kalo tak silap), including tonight.. Busy camne pun, memang tetap nak turun selagi boleh sebab nanti nyesal pulak.. who knows. huhu..

FYP pulak dah mula menampakkan taringnya.. Supervisor aku busy nye melampau2.. Dah la nak jumpa kene buat appointment dulu.. Maklumlah, Associate Dean. Aku email tak pernahnye reply. Tu lah bijak sangat pilih dia. Td pagi pas pergi library cari buku PHP, selamba kodok gi ofis dia.. Mula staff cam tak bagi je sebab takde appointment.. sabo jer la. Pastu last2 dia suruh tunggu.

Bila dah suruh tunggu, aku faham lah tu... melangut la aku kat situ hampir sejam lamanya. Huii.. saba je lah.. Masuk ofis dia, aku pun dah lupa nak cakap ape. Masalah aku banyak pada coding je. So dia pun macam tak expert PHP. Nothing much she could help. So aku pun blah dengan agak kuciwa. Alamakkk.. aku lupa nak cakap satu benda. *bamm~!*

Dah tu projek PHP dgn Java pulak tak sentuh2 lagi. Haihh.. banyak sangat projek. Kang aku buat projek sendiri kanggg..

Jeles jugak tgk dak2 FOE dah habis present FYP. Takde benda nk risau dah.. boley concentrate utk final dah.. Bila pulak presentation aku ek? Jeng jeng jeng.. takyah tahu lah.. hahahaha.. yang pastinya bukan minggu ni. To be honest, no one knows.. except me, my supervisor and my FYP coordinator. Heheh.. so dun waste ur time digging for things u'll never find.

Okay lah, time to go. Daaa.

No comments: