Saturday, October 06, 2007

It's that Gurl Thang!

[photo removed]



Semalam adalah hari kedua untuk theme day bagi batch aku di ofis.. Seperti yang aku maklumkan, theme day kali ni adelah 'Glamorous @ Prom Nite'. Takde lah pelik sangat sebenarnye.. just dress up a bit ala-ala bergaye sikit macam nak gi dinner pun dah okay. Tapi nampak agak gonjengnye sebab hari Jumaat adalah hari untuk dress down, which means boleh pakai baju biase dan jeans. So staff lain cam pelik tengok kitorang dress up terover lak tadi.

Tadi trainer aku on leave pulak.. rasanye sebab baby dia sakit. So macam frust lah kitorang sebab tak dapat tengok dia melaram. Maka hari ni free la aku daripada kena dengan trainer aku. Aku ni bising sangat agaknye, so asyik-asyik aku je kena dengan dia.. Kene buli la, kena tanye memacam soklan la.. kena tegur la.. Sampai ofismate aku cakap aku ni favorite trainer.. asyik kena soal je. Pastu aku ni jenis cheerful sangat.. last2 aku rase ade satu hari ni aku nak serius.. konon nak jadi budak baik dan fokus pada training la kan. Tapi baru sepuluh minit aku serius, trainer tegur, "N***, you look scary.. You don't look scared.. but you look scary." Pulak dahh~ Pastu siap advice aku dengan Kem yang jugak kecoh dan konon nak jadi serius supaya jangan biar stress keje merubah attitude kitorang. Haha. Ape hal la! Oh ye, I'm sorry I can't tell you what my short name is at the office.. because I'm sure you guys are gonna be struck in horror.


[photo removed]




Pas keje, aku, Kem, Mad, Aja, Aimi, Is, KB dan Ida gi buke puasa kat The Coast, Alamanda. Kitorang dah lama plan nak buka puase reramai.. akhirnye tercapai lah jugak hasrat kami. Idea asal nak gi SSJ la.. nak gi Chillis lah.. Last-last amek yang dekat je.. Pas berbuke, terlajak pulak kami gi me-lagha (def: bersuka ria) sampai lah kul 11 lebih.. ahahah.. Takyah la cite apa kitorang buat.. kang senak pulak jantung korang, terpakse kua surat kabar mintak jantung baru. Dah lah bulan puase camni.. Pastu memasing pakai kebaya except Kem, dah macam nak gi kenduri kawen. Salah concept betul. Siap ade yang tegur, "Aii.. nak gi beraya ke?"

Anyway sempatlah sambut sekali birthday Aimi yang jatuhnye pada hari ini.. So happy birthday to you, Aimi!

Aku tak dapat lagi gambar-gambar untuk disiarkan.. so I'll upload the pics later kay!!

No comments: