Sunday, June 20, 2010

Keep me inside you. I'm not going anywhere.


This is pretty late to write about but I just want to share this happy moment of my two friends, Memel and Ibrahim on their wedding last two weeks. LOL.


Congrats, both! Banyak dugaan diorang ni. Tapi kalau dah jodoh tu, tak ke mana kan? Alhamdulillah.
[photo removed]

[photo removed]



Agak packed gak la aktiviti hari tu. Lepas pergi kenduri diorang, terus pergi satu lagi kenduri di Keramat.  Kenduri kahwin Siti Hazwani dan suami. Tahniah ye! But I didn't eat anything.. dah kenyang. Just pergi jumpa pengantin then ambil gambar. Borak-borak, pastu pergi balik ke kenduri yang pertama tadi. Haha. Lepak-lepak then pergi Wangsa Walk.




Layan movie cerita Killers. Bongok cerita ni. Tapi kelakar. My mind was a bit distracted at that moment, so I didn't really enjoy the movie. But I think it's stupid yet fun to watch.

[photo removed]

I accidentally tore the receipt. Haha.


Right after I walked out from the cinema, I broke my 4.5 inches heel. I was really not in a good mood at that time. Tiba-tiba heel boleh patah pulak. But the funny thing was suddenly I remembered the tips I watched in America's Next Top Model when they slip off their heels on the runaway then what should they do. So yeah, I continued walking to the nearest shoe store to buy a new pair of slippers. I just grabbed the most comfortable looking slippers and made the payment. The fastest decision I ever made (read: I'm actually very fussy).

And then we went to Kampung Baru to eat durian. Tengah-tengah malam makan durian. Aku makan tiga empat ulas je. Takut demam. Makan dengan putu bambu. Sedap gak.

[photo removed]


Sampai umah lewat malam. Kul bape tah. Tak tahan seharian pakai baju kurung. Terus masuk bilik, capai tuala, mandi. Duduk dulu pun tidak.

It was a great outing lah. Last outing with them before I moved to Ipoh. Anyway, enjoy the photos.

    
[photo removed]

[photo removed]



6 comments:

melal said...

miss you dear .. :(

@yU said...

i miss you too.. :(

Anonymous said...

without me....aku dh pakai periuk2 yg ko bg tu, sambil memasak sambil ingat ko, aku masak hari2 so setiap aku ingat ko n setiap saat...

@yU said...

iye ke?
alololo so sweet..
rajin2 la masak k? :)

aku ade byk bende nk cite dgn ko.. nnti aku email.

Anonymous said...

a ah, mlm td pn aku guna gak..frying pan wat masak sayur campur, mlm ni nk guna lagi nk masak ayam paprik plak...sejak kawen ni,hari2 aku masak tp sedap or tak..laki aku bedal jer..hehehe..harap2 dptla terror masak mcm ko Yu...

@yU said...

hehehe bagus2
nanti boleh masak utk aku pulak. :P

manenye aku terer masak lah.