Friday, July 02, 2004

Exam Fever...




Yeargh... malam ni exam... tapi aku maseh setia ngadap pc. Busan lah.. Takleh nak study selagi tak wat keje tak berpekdah. Pas apdet, aku study ar.....kot.

Anyway, aku nak ucap thanks pade semua yg tolong aku mase kete aku wat hal aritu.. Especially to Nunu yg dah banyak tolong aku teman pi bengkel.. teman cari betri.. dan macam2 agi ah.. Jasamu dikenang!! Dan jugakYana, sbb carikan membe dan jumper.. Tak lupa gaks pade incik Born.. kalu takde dia, takde la jumper untuk start kete cabuk aku. Dan thanks sangat2 sebab sudi datang sampai Bangi, hanye tuk startkan kete aku walaupun ko tak kenal aku. Ko memang baik gile! Ramai agi aku nak thank nih... cam wat album lak kan...ah dulik, blog aku. Pade Shidi yang sudi temankan aku pi Bangi.. Kehadiranmu satu azimat! Ahahah. Pidut, thanks to you too~ Ko memang sporting. Did I miss anyone? Jap pk abis2.. Semua kekawan Born dan haa...kawan2 Yana yg tolong jump start di pagi jumaat.. Nama diorang pun aku tak tau lah..sori.. but thanks a zillion! Last but not least, my beloved parents! Sorry for all the trouble I've caused... I know it was all my fault.. Sorry to abah coz I've made u upset and worried.. Janji tak wat dah.. I din mean to hurt you and mom.. If only I could explain to both of you how desperate I was. Sorry!! Love you very much..

Ok setelah seploh minit memerah otak..aku arap aku tak miss sesape.. Kalau ade, sori ek.. bgtau je, aku edit lik. Ehee~

Yeah..aku dah luruskan balik rambut aku.. Gatal perm dulu.. tp payah nak jage lah.. Buang duit aje luruskan balik..bukannye murah lak tu.. Tapi takpelah... rimas lak bile rambut cam hape je.

Arh...problem, problem... Kalau sebelum nih, aku salu terpikir berkawan dgn dia wat aku terase.. Tapi tanpa sedar aku pun selalu terguriskan ati die tanpa niat... Hurm, sensitif jugak die ni rupenye... Aku mintak maap k! [eventhough u dont know this msg goes to you..but I hope u'll never know..] Erm..tapi takpelah aku dah berulang kali mintak maap..sampai die suh aku cool down, jgn sedih sgt. Ahaks. Seriously, aku rase guilty... Hurm..tade niat nak kecikkan ati ko..seriyes.

Malam ni pi shah Alam amik pc Nurul.. Arap takde aral melintang. Perit pulak bile takde pc lelame ni.. aku simpati gile dgn Nurul pasal files dlm hd dia tak mampu dislamatkan.. frustnyeh tak tau nk ckp la... Kalau aku, nangis kot.. PC aku ni tersangat byk rahsia aku simpan.. Kalau ilang semua tu, aku rase cam ilang nyawa gaks ahhh!!

Ahah..di sini aku nak share gmbr sepupu aku yg sgt cumil di mate aku.. Aku penah cite pasal dia dlm entry yg lepas2.. Dah lama dah la..Aku nak tunjuk gmbr die duk atas riba aku..sbb gmbr tu kiut sgt.. Tp takleh la, pasal aku tak pakai tudung.. Btw, nama dia aku dah agak lupa lah..rasanye Amirul Ikmal.

Posing yg spontan.. Dia yg pose sendiri bile org hala kamera kat dia. Kiut taks?



Sepupu2 aku yg takleh tahan..Haha.



Isn't my mom pretty? Ah nape aku tak mewarisinyeh?? Ahahah.

[photo removed]

No comments: