Friday, July 09, 2004

Mari mengapdet


Alhamdulillah...akhirnye masalah aku dgn kawan aku sorang nih dah setel... Aku pun decide nak delete entry yg sebelum ni..memandangkan hal kitorang dah setel..dan kitorang pun dah berbaik balik. Lega rasanye bile hal ni dah setel... Semuanya kerana salah paham... maka masalah jadi makin teruk. Bile berdepan dgn masalah macam ni... masalah tu takkan selesai kalau tak berbincang betul2. Seb baik jugak aku yg mulekan segalanyer.. aku rase takde gune aku minta maaf kat blog aje..kalau tak ckp depan2.. Aku lega bile die sungguh2 cakap aku sikitpun tak salah dalam hal tu.. Hurmm.. die seorang kawan yg baik.. Cuma aku je jahat tak sudah-sudah...

Ape pun..thanks pada semua yg bagi support dan nasihat kat aku..

Tibe2 je skang ni...aku dibebani dek assignment yg bertimbun-timbun.. Adoi la... salah aku gak la.. pasal tak wat dari awal..sume nk wat last minute.. Mmg patut la kan.. Pastu nak wat preparation utk presentation lagi.. Hurm..presentation je dah bape.. Adui..

Smalam lepak kat Mydina dgn housmet dan kekawan diorang.. Klakar jugak la dak2 tu.. Siap menurunkan petua kecantikan kat aku lagi... camne nk kasik kulit muke licin dan bersih.. Laki lak tu.. Haha~ Tp seriyes kulit die mmg lawa.. [die lelaki tulen]. Bile dengar die eksplen dgn bersmangat skali.. terase cam nak mengaplikasikannye pulak.. Sape2 inginkan petuanye? Hehe~ Contact me.. :P

Malam Khamis yg lepas kitorang pakat turun pi karaoke..kali ni ramai.. 10 orang.. Tapi tak semua la nyanyi.. Yg malu-malu rimau tuu..duk aje la.. memberi sorakan.. Haha. Kebetulan si Dina suara tgh serak.. bile nyanyi lagu Ella..mmg sebijik abis. Kih kih.. Terer lah ko, Dina.. Leh ganti Ella pasni.. hehe..

Sejak kebelakangan ni..aku salu tido pas Subuh.. Lama2 dark circle kat mate aku ni dah makin jelas.. Nunu tego td muke aku cam orang sakit.. Ni laa yg tak besh sangat ni... Kalau parents aku nampak ni..mesti bising punye. Kalau bersengkang mate wat esaimen ke.. wat revision ke.. takpe lah gak. Ni duk kuar.. takpun wat keje tak berpekdah.. Tu yang skang ni aku nekad tanak kuar selalu dah.. Pastu..aku nak tido awal la pasni.. Aku tanak laa makin teruk mate aku ni.. Alah..buruknye. Seb baik aku ni gemuk.. Kalau tinggal rangka, alamat orang ingat aku ni mayat hidup je. Muakakaka~ Oh ye..sesape ade petua camne nk ilangkan dark circle tak?? [kalu suh gune ape2 produk, takyah la..tu aku leh cari]

Ok enuff said... sememangnye mata aku tgh pedih.. Arini aku tido pun pas kul 7.. Bangun je terus pi diskasyen..dan klas.. Pastu tibe2 dpt tasks utk esaimen yg sgt byk.. Aku nak rest jap lah.. Kang sambung wat keje.. Daaa~


No comments: