Sunday, December 18, 2005

Futsal de Cekak


[photo removed]



Al-kisahnye pada hari Jumaat lepas bersamaan 16 Disember 2005, Persatuan Seni Silat Cekak Hanafi MMU Cyberjaya telah mengadekan futsal tournament yaitu, Futsal de Cekak. Main objective tournament ni lebih kepada suka-suka jer.. untuk beriadah di kalangan ahli-ahli Cekak. Team lelaki dan perempuan masing-masing ade empat team.. Team lelaki terdiri drpd Sirap Jantan (merah), Team Press (dark blue), Rygestry (hijau) dan Rivoluzione (putih).Dan team pompuan laks iyelah CyberSix (baby blue -my team), Beat Team (orange), Kuat Harimau (maroon) dan Sunshine (kuning).

So johan utk team lelaki iyelah Team Press dan pompuan lak, Sunshine. Congrats ye korang!

Yang besnye, team aku la paling ramai injured.. 4 out of 6. Kak Mar kecederaan ibu jari kaki sampai berdarah jugak la.. Asmah selaku goalie mengalami bengkak di tangan (huhu.. kes rakus menangkap bola ni), Farah Nadia cedera dan lebam kat lutut kiri dan aku.. haha.. lagi bes, kecederaan ligamen di buku lali kanan. Dulu dah kene kat kaki kiri (aku ade cite kat dalam blog ni), sekarang blah kanan pulak. Mulenye lutut buat hal.. maybe sbb asyik jatuh jer, tu yang tercedera tu. Ingatkan tak seriyes, tapi esoknye seawal 8 pagi aku dah bangun gi klinik sebab sakitnye Tuhan je tau bile kaki dah membengkak. Dan kini aku kembali tempang..

Anyway, aku tak kisah pun... it was a good game! We had so much fun.. tak kisah la kalah pun.. dan menjadi team paling ramai tercedera.. tapi yang pastinye, semangat nak bermain tuu dalam setiap pemain sangat tinggi. Asalnye aku sendiri tak terfikir nak masuk.. ingat nak jadi supporter je.. pom pom girl ke.. hehe.. tapi tetau dah ade team. So main aje la walaupun before this aku penah main futsal skali je. Thanks to Shidi dan Bern sebab sudi jadik coach kitorang.. hehe.. Terase macam Gol dan Gincu lak kan.. cuma kite gune sliper, tak gune teddy bear. Haha.

No comments: