Friday, December 16, 2005

se7en



Orang lain buat, aku pun sebok nak buat. Dah kene tag kan, kene lah buat.. hehe.

7 things I wish to do before I die
1. Bungee jumping! - walaupun aku ni brani ckp aje, tp keinginan tu sgt tinggi.
2. Gi Haji - sape takmo.
3. Sara ibu dan abah - tringin sgt nk jaga diorang pulak bile dah berkemampuan.
4. Kawen la beb.. haha.. dan dapat zuriat yang elok-elok. AMIN.
5. Tamat silat dengan jayanye.. keh keh.
6. Kerja. - semoge aku tak dapat suami yang tanak isteri die bekerja. AMIN.


7 things I cannot do
1. Keluar rumah tanpa mandi pagi.
2. Drive slow sangat. Slow drivers irritate me so much.
3. Format PC. Nak blajo, tp malas.
4. Pakai kain batik! Dem..bile tah mau blaja.
5. Gulung lidah. Sangat kasihan.
6. Anyam ketupat. Gile tak paham~
7. Tak gelak dalam masa sehari. Tak bley tak bley, leh paranoid aku.


7 things I can do
1. Gosok baju gune mana-mana belah tangan.
2. Buat muke blur plus bodo sampai orang rase nak tampor gune selipar jamban.
3. Tido dengan mak aku sampai sekarang. HEHE.
4. Donate blood. I like.. tapi dah bape kali kene reject daa.. siap kene rest setahun.
5. Duduk kat umah selama seminggu tak kua langsung walaupun ke halaman rumah.
6. Taip tanpa tengok keyboard langsung.
7. Buat keje tak pekdah di kala assignment menimbun... seperti sekarang ni. Ngahahah.


7 celebrity crushes
1. Brian Littrell (BSB) - aku tatau nape aku suke sgt2 die ni.. maybe sbb aku rase suara die paling sedap aku penah dgr.
2. Daniel Radcliffe (Harry Potter) - comey la ini kanak-kanak.
3. Rupert Grint (Harry Potter) - he's freaking funny.. nak-nak bile die buat muke bodo. Ley geng lah~
4. Mark Ruffalo (Just Like Heaven) - taste aku dr segi rupe, he owns every single thing.
5. Paul Walker (2 Fast 2 Furious) - hurmm.. nyum nyum..
6. Johnny Depp - only in his movies.. sbb die lain dr yg lain.
7. Jim Carrey - same reason as Johnny Depp. Salute sama bakat dia!


7 often repeated words (I think so lah kan..)
1. God~!
2. Demmit.
3. Seriyes??
4. Ya Allah, ye ke...
5. Oo ye ke..
6. Sukati kau je..
7. Damn...


7 things I like about guys
1. Laki pakai t-shirt putih bersih dengan kain pelekat. DEM~!
2. Good sense of humor.
3. Laki yang pandai bersilat.. haha.. seksi....
4. Bile diorang tgh flu.. haha.. cam seksi gak.. apsal tah.. haha peliknye aku.
5. Mysterious guys... yg tak byk ckp tapi tak lah pendiam. Bile dpt borak sakan dgn org camni, it feels like winning.
6. Warm eyes.. cam Mark Ruffalo.
7. Good English.


7 random facts about me
1. Love writing.. tapi tade mase.
2. Bile tido mesti at least 3 bantal untuk tidur lena. Kalu ade satu je bantal, aku dah garu kepala.. cam tak logik nak tido.
3. Love bowling.
4. Enjoy watching movies alone.
5. Love rollercoasters.
6. Love cats but not hamsters. Hamster suke geget aku la..
7. Senang suke orang, susah sayang orang.


No comments: