Thursday, December 08, 2005

Let's Kawen!



Huhh.. lama jugak tak update blog. Sem ni busy betul lah.. tak penah duk depan PC lelama.. ade jer hal nak kena settle. Sekarang ni pun kat lab ni. Sementara tunggu klas start, update jap laa blog terbiar ni.

This sem gak aku terlibat dengan banyak aktiviti termasuklah open house yang clash sana sini. Haha. Banyaknye aku tak dapat pegi lah.. sori ye kekawan. Last weekend plak aku balik kampung kat Ipoh.. ade kenduri berkhatan untuk anak buah aku, Afifi Hakimi.

Apepun tunggu la next update, maybe aku ley cite panjang lagi dan insyaAllah ley letak gambar sesikit. Skang ni tak bley laa.. keadaan tak mengizinkan. Hehe. Tapi bile next update tuu, tak dapat dipastikan lah ye. Ahaks.

K laa.. ni ade kad kawen terbest yang aku penah jumpe. Real ni, tarak tipu punya.



No comments: