Wednesday, February 08, 2006

n.e.w.



Yeah.. finally a new layout, again. Thanks to Sha, sebab carikan template.

Minggu ni minggu pertama untuk semester baru ni. Masih mencari-cari mood untuk ke kelas. Balik ke Cyber pun lambat sebab terasa nak tengok JL06 dgn famili.

Hari tu aku dah habiskan seribu nam duit abah untuk cat kete (adiah sebab dpt result bagus, abah ckp) dan hari ni aku habiskan seribu lebih lagi untuk tukar clutch dan gear box. Housemate aku cakap, "Kau kalau dah berjaye tapi lupe kat bapak ko, memang ko macam Tanggang la." Dan aku jawab, "Ni kalau aku tak grad, serupa macam tak payah hidup la."

Sempat jugak aku tendang kete aku kat workshop tadi. Geram pulak rase.

Masa cuti aritu, ada tengok Malaysia's Most Beautiful. Mujur time final. Beautiful hapenye, budi bahasa pun tade. Sapa lah yang best sangat gi vote untuk perempuan-perempuan macam tu. Dilla, pemenang cite tu, boleh cakap lawan dia macam nyamuk selalu menyibuk kat memane je. Wut about her, and her flat nose and breast? Bahh~

Rumah famili aku pulak dah nak siap tak lama lagi. Along dah plan nak pasang Streamyx, so kitorang tiga beradik yang 'hantu' Counter Strike boleh main sama-sama. Aku dan adik dah start berangan ala-ala interior designer dan fikir tema ape nak guna untuk bilik tidur masing-masing. Bilik aku sama besar dengan master bedroom. Dan abah cakap, "Bilik kamu nanti boleh jadi bilik pengantin." Errr... ar?

Anyway, sori lah kalau blog aku ni susah nak upload ke ape-ape ke.. Sekian dulu.. Daa~

No comments: