Friday, October 06, 2006

Memoir of CCTD. Ahaks!


mood = gumbira. lega.
music = cinta - amy mastura.



Tamat sudah internship aku. Hepi jugak.. takyah bangun pagi hari-hari. Tapi sikit sebak sebab rasa sedih sikit nak tinggalkan CCTD. Diorang sangat baik.. tu yang rase sedey sket tu. Pastu, asalnye ofis takde orang..tinggal aku dgn kak Niza je. Agak menghampakan jugak la sebab aku igt tak sempat nak ucap tima kasey pe sume. Tiba-tiba di saat aku mengemas barang nak balik tu, diorang sume datang ofis.. ada yang dari meeting la.. Melaka la.. huhu.. tu yang timbul sikit sebak tu. So layan je la gambar-gambar ni. Hehehe.

[photo removed]

Ada gaya DJ tak.. ahahah! Ni la keje aku, tengok TV kat ofis.



[photo removed]
Ni admin officer, kak Niza. Sangat baik!



[photo removed]
Me with my supervisor (pink), Ms. Nabilla dan jugak Kak Huda.



[photo removed]

Ni ex-supervisor aku, Mr. Simon yg paling byk aa bantu aku.. dan jugak, eh eh Kak Huda lagi. :P




[photo removed]

Love diz.



Haaa k lah.. tu jer.. Sekian dulu.. Kroh kroh...zZzzzZz..

No comments: