Sunday, October 08, 2006

Permisi


mood = hepi sangat... yeay nak balik kampong!!
music = balik kampung - sudirman.


[photo removed]



Semalam kami geng silat cekak Hanafi MMU berkesempatan berbuka di rumah persatuan bersama GU tercinta. Suasana dah macam nak beraya pun ada. Balik tu, terus gi Kampung Baru beli mercun dan bunga api dan main dekat bukit dekat-dekat Lim Kok Wing. Dah macam kanak-kanak riang pun ade. Aku ni duk jauh-jauh sket sebab ada pengalaman tak best masa kecik dulu di mane mercun gasing penah masuk dalam kain aku sampai berlubang kain. Dan jugak memori main bunga api dan meletop kat tangan. Siot jer. Pastu si Ed Nasri ni dengan bagusnya gi baling mercun kat aku. Macam orang gile laaa aku lari semalam. Ampes ko!

[photo removed]



Ari ni aku akan berangkat pulang ke Terengganu. Selama aku di sana, kemungkinan besar aku tak online kecuali bila dah balik Ipoh. So di sini aku nak buat ucapan raye sket. Malas nak buat panjang-panjang sebab puasa pun baru dua minggu. Ahaks. Simple-simple je la sebab rushing ni.. hihi.

Kepada sahabat tersayang, Syakiera.. jaga diri bebaik. Rumah aku kat Terengganu ko dah datang, bila mau datang Ipoh pulak? Anyway, selamat berpuasa. Raya kali ni mungkin berbeza bagi kau kan? Ahakss.. I'm so happy for you. Jangan lupa kat aku tau!

To my dearest Sha dan Fieza, selama dua minggu puasa, aku sempat berbuka dengan korang sekali je.. ampes tul aku ni. Sori lah sesangat. Memang sronok buka dengan korang dan housmet2 korang yang tak kurang sengal tu. Shaaa, datang aaa umah aku kalau balik Taiping tu! Fieza, raye kali ni kitorang betul-betul nak datang umah ko. Jangan lupa masak sedap-sedap!

To Icun.. hehehehe.. tak sabar mau tengok Icun beruniform silat. InsyaAllah next sem lah kan? Jumpa di wajadiri tahun depan! Hehe. Jaga diri ok. Selamat berpuasa. Muah!

Last but not least, geng silat PSSCUHMMUCJ, yeahhhhhhhhh aku nak balik dahhh!! HAHAHAHA!! Jangan jeles. Selamat study, ok? Mohon maaf laa kalau aku penah buat silap kat korang.. dan jugak sori bebanyak di atas kesengalan aku yang kadangkala gagal dibendung tu. To my roommates, kak G dan Kakya, mintak izin pulang ya~! Kak G, tolong tengok-tengokkan Kakya tu study. Ehhh jangan tengok jer.. kacau je apa-apa yang patut. Kita tukar shift lah jadi prankster. Minggu lepas, Ayu je kan psycho dia.. siap menari sambil nyanyi lagu raya depan Kakya masa dia tengah study. Hahaha. So kak G, pandai-pandai lah ek. Goyang inul ke.. bakar mercun ke.. k? HAHA. Hehee.. jangan marah Kakya. Good luck! 3 paper je lagi kan?? Je??? HAHAHAHA.

Kepada Shidi, ahahaha.. sori lah aku tak berjaya bangun sahur lah malam tadi. Masa kak G kejut pun, aku tak sedar sangat dia cakap ape. Jangan marah ek?? :D Raya datang umah tau! Nanti leh main badminton dengan mak aku.. ahaks.. Aku tolong kutip shuttle je la. Hihihi. Sorry tau! Jaga diri bebaik. Sorry for everything...aku dah banyak buat ko kecik hati.. I know! So sorry..

Bern, PGup, Zura, Farah, Shamam, Memel, kak Lin, kak Sab, Faiz dan jugak yang lelain.. selamat hari raye, maaf zahir batin. Kepada yang belum habis paper, good luck. Selamat study. Sapa yang duk Perak tu, tak reti-reti nak singgah teratak buruk aku tu? Yang lain pun dialu-alukan sangat, rumah kecil aku tu sentiasa terbuka untuk korang. Hah Faiz, raye ni aku nak datang umah ko. Aku nak nasik impit dengan laksa, ok! Hehe.

Tak lupa kepada semua yang kenal aku.. especially MMU students, selamat hari raya. Jemput datang rumah.

Akhir kata, aku mohon maaf banyak-banyak atas segala salah silap aku sepanjang aku kenal korang.. mohon maaf juga kalau ada yang kurang senang dengan mana-mana penulisan blog aku.. mintak maap kalau jokes dan kesengalan aku selama ni mencabar kesabaran korang. Hihih.


SELAMAT HARI RAYE, MAAP ZAHER DAN BATEN.

No comments: