Monday, August 13, 2007

Convo!!


[photo removed]

Finally, we made it!

Wut can I say.. dengan rasminye aku kini bergelar graduan MMU. Alhamdulillah...

Di sini, aku nak ucapkan terima kaseh kat parents aku yang terlalu banyak berjasa kat aku dalam memastikan aku berjaya mendapat segulung ijazah. Thanks for all the presentss.. flowers, teddies, chocolates!! I love you, abah and ibu.



[photo removed]

Of course...a million THANKS to all my friends.. to Sha, Kakya, Memel, Fezal, Shidi for all the flowers and teddies.. Saya sangat suke kesemuanye!! Kekawan lain yang turut sama menyambut hari yang sangat bermakna ni... thanks for being there!

[photo removed]


Tahniah jugak pada semua kekawan seperjuangan yang sama-sama diraikan dalam majlis konvokesyen semalam, hari ini dan esok! My personal congrats to all E-Commerce graduates (yang sentiasa kecoh).. to kak G, Memel, Zurin, Bern, Warda, Zie dan semua kekawan yang turut diraikan.. juta-juta tahniah!!

[photo removed]

Now that we're going on our own separate ways.. Hope our bond of friendship will remain strong no matter how far the time leaves us.. A friendly reminder to all of you, kahwen jangan lupe jemput wei.

Once again, thanks a zillion and congrats!



No comments: