Sunday, August 05, 2007

A short update.

Ogos dah muncul..
This is the month which is full of birthdays to people I know, including me myself.
Sedara mara terdekat aku jer dah sembilan orang.. tu yang aku tau la.. yang aku miss out, tatau la brape..
Even anak buah aku berkongsi tarikh lahir dengan aku..
Sabtu lepas dah sambut empat orang..
Diorang nak sambut birthday yang selebihnye on my birthday..
Tapi tatau la jadi ke tak..
Semalam birthday Mak Ngah.. dan esok birthday my cousin, Nurul..
Kekawan pun ramai sangat..
Dan ade yang aku dah missed.
Anyway... kepada semua yang sambut birthday bulan ni..
SELAMAT HARI LAHIR.

A little update about me..
Aku dah beli dan baca buku Harry Potter yang ke-7 dua minggu lepas..
Aku beli kat Tesco, save budget.. RM69.90.
Mula macam sayang nak baca.. haha. Tapi berjaya lengahkan tiga hari je. Haha.
Aku pun tatau nak komen ape..
Happy ending, tapi aku sedeyh.. apsal tah!
Sampai kekadang termenung pulak pikir pasal tu... tatau la apsal.
Mungkin sebab ending dia betul-betul final...
Di mana secara rasminye menghancurkan harapan aku untuk lihat JK tulis lagi buku pasal dunia HP ni.. Tapi tatau la kalau betul itu puncanye..
Dan ah yess... satu sebab aku moody... terlalu banyak fave characters aku yang mati...
Konon dua orang... aku rase lebih sepuluh!
Too many sacrifices... too hard for me to accept.
Anyway wut can I say... it's still a good book.

Convocation day dah dekat..
Mine is on Saturday, 11th.
Kekawan, datang la tengok saye yer!
Hehehe...

Oklah.. chiauw dulu.

No comments: