Wednesday, September 15, 2010

Eid Mubarak


 Too lazy for words. Enjoy the photos. Selamat hari Raya, everyone. Have a blessed Syawal! ^_^


 Pre-Raya Photo Shoot. Sengal habis.

  

 

 

 
[photo removed]

[photo removed]
Ye..Saye memang tak pandai ambil gambar serius2 ni.


 Raya Dua Ribu Sepuluh.

[photo removed]
Selepas solat Raya Aidilfitri.

[photo removed]
Antara kanak-kanak yang datang beraya. Sangat comel mereka ini! ^_^
Si kecik : Cantiknye bajuu..
Saya : Haha.. Terima kasih.
Si kecik : Kenapa akak tak datang rumah saya hari tu?
Saya : Hari tu belum raya lagi, dik.. Macam mana akak nak datang.
Si kecik : Ish.. Saya sunat lah!
Saya : Hahahaha.. *gelak tanpa henti*

Kemudian Mak Long datang.. 

Saya : Mak Long, tadi yang kecik ni cerita dia baru sunat..
Mak Long : Ohh iye ke? Baru sunat? Ha mana.. nak tengok betul ke dah sunat.. (seloroh saje)
Si kecik : Nihh.. (lalu dia lucutkan seluar depan Mak Long)
Mak Long : Ohhh.. betul lah dah kudung!
Saya : Hahahaha.. *gelak tanpa henti*

[photo removed]
Siblings.


[photo removed]
Along sengal unta.


[photo removed]
With my one and only brother.


[photo removed]
Danial yang menjadikan saya alas tilam untuk beliau melakukan terjun junam berulang kali.
 


 


No comments: