Tuesday, July 17, 2012

Burger Bakar Kaw Kaw

Selama ni google aje kan. Tengok orang duk post aje kan. Apa lagi dalam fesbuk kan.

Nah ni dia giliran aku pulak hahah.

Alhamdulillah ada rezeki, Cik Simaa dan Cik Ann, adik-beradik gojes yang sangat baik hati, sanggup amik aku kat hotel masa outstation kat KL aritu dan bawa makan Burger Bakar Kaw Kaw di Wangsa Maju seksyen 2 ni. TQ ladies!!

Kebetulan pulak, time kitorang pergi, queue tak panjang.. Dalam lima belas minit je kot tunggu. Memang kejap je. Syukurrrr~~!!!

(lepas tu queue pun panjang. nasib kami baik hehe)

Komen?
Aku makan single layer je pun.. tapi kenyang ya amat. Itupun roti makan cubit-cubit cenggitu je sebab kalau makan roti, confirm aku tak boleh habiskan isinya. Strategi pemakanan saya. Bwahaha.

Daging ok. Tak liat. Tak overcooked. 

Selamat terliur! (nasib baik tak pos di bulan puase kan :P )








2 comments:

Semut Senyum said...

oh my...... teliur nya...... sungguh sexy burger itu.. bila la nak pi wangsa maju ni... suruh dorang bukak fraincais kt pahang ni lah.. ehehhe

@yU said...

sexy?? haha.

saye ni pun kebetulan kena gi KL sbb ade keje.. otherwise tak merasa ler. ipoh pun takde burger bakar camni.. hehe.