Tuesday, July 24, 2012

Di ambang Ramadhan (eee poyonye title)



Salam Ramadhan u olllssss!!!

Selesai sudah puasa keempat.. amacam so far? Masih membuntal ketika iftar ke camno? Hehe. Sejak keje Ipoh, aku memang dah biase dinner pas balik keje.. dalam kul 6 cenggitu. So timing berbuka ni lebih kurang je dengan waktu kebiasaan untuk aku dinner.. Alhamdulillah so far so good. Perot tidak mengalami kejutan budaya sangat. Mohon kekal hingga ke penghujung Ramadhan. Aminnn.

Cuma ye lah kebetulan pulak ditimpa selsema, sakit tekak dan batuk di hari pertama Ramadhan. Alahai.. dugaan la jugak. Nak-nak bila tekak kering tu kan, rase nak jolok je berus jamban Pn Mailal (eh?) dalam kerongkong ni. Gatal weheiii sampai ke telingeee. Nak korek-korek tak boleh pulak kan. Tahan aje laaaa Senah.


Ni saje nak share iOS Application yang agak best di mata perempuan aku haha.

The app's name is Martha Stewart Craft Studio. Wahai perempuan-perempuan, don't tell me you don't know who Martha is. :P 

Hari tu promo, dia kasik free installation. Aku tak sure sekarang ni free lagi ke tak. Actual price is $4.99. 

Dah lama aku cari app ala-ala digital scrapbooking ni. Yelah nak buat wish ape-ape senang la sikit. Takyah teruk-teruk design. Tempek sajooo. Ekekeke.

Tapi ye lah bende free takkan dia nak bagi semua kan. Ada kit yang kena bayar but kit-kit yang dia bagi tu pun cukup menarik gak. Korang boleh try la nanti ok? :)



Ni kira dashboard aku untuk menempek-nempek la. hehe.

Ada few options to share: email, save in photo gallery, facebook, twitter..

Nah silakan aja mendonlod di Apps Store. (kau tgk nyah, betri nyawe siakap masak stim pun tak reti nak caj2 lg)


p/s: aku mengharap diorang kasik free Martha Stewart Cookies la pulak ha kauu.

p/s kedua: so resepi ape korang duk try bulan puase ni? (ee sangat pompuannye entry kali ni)





No comments: