Tuesday, August 02, 2011

Siape kah saye di dalam lukisan?

Dah lama gila tak kena tagged. Rasanya baru kali ni kena tag dalam tahun 2011 (atau sememangnya aku tak pernah perasan ada tag-tag lain hehe).

Cik Eita telah tag saye di blog beliau untuk draw and describe yourself. Beliau cakap kena lukis guna MS Paint tapi saye tau saye tak cekap guna paint haha. Jadi beliau cakap boleh lukis guna tangan. (tak, sebenarnya beliau tak cakap, beliau tweet.)

Maka saye yang lagak bagaikan artist ni, mendesak adik saye untuk menyediakan kertas lukisan, pensel dan pemadam (sebab beliau Art student). Lantas beliau mencampak bahan-bahan berikut.



Ok melampau.


Lihat lah hasil tangan seorang system analyst (di mana lebih cekap menaip daripada menulis) yang kali terakhir melukis secara bersungguh-sungguh kira-kira 14 tahun sudah. Disebabkan ada perkataan 'describe' di dalam tag ini, maka ini lah yang cuba saya describe kan tentang diri saya....



















Hahaha...

Sesuai dengan jisim berat badan saya.

Jika hebat, sila cari habuk pemadam di dalam lukisan saye. (hahahahaha... tak perasan la dol mase snap.)



Dengan ini saya tag penaja pensil saye, lina jelina.

No comments: