Monday, August 28, 2006

Birthday



mood : not really good. sakit paler!
music : I Don't Need A Man - Pussycat Dolls




Pada Sabtu lepas, genaplah umur aku yang ke 22 (wah besnye me'reveal' umur). Alhamdulillah..

Terima kasih yang tak terhingga kepada rakan-rakan yang bertungkus lumus menyiapkan persiapan rapi untuk birthday bash kali ni. My personal thanks to Shamam and Memel sebab susah payah datang dan belikan kek.. trime kasih jugak pada yang lelain especially G, Kakya, Zura, Farah, Syakiera!!, Shidi, Bern, Pgup dan semualah yang terlibat dan yang sama-sama meraikan malam tu.. yang datang dan makan kek reramai tu, trimasss bebanyak!

Thanks skali lagi kat Shidi dan Pgup sebab susah payahhh jer bancuh air yang busuk tak terhingga tuu! Napelah aku luhur sangat sampai tak terpikir korang tergamak nak ambush aku disebabkan pakai uniform. Siap la korang kalau uniform aku rosak. :P Thanks for those lovely gifts too. *muah*

Thanks too for the pleasant surprise. Thanks Syakiera sebab sanggup jadi 'hadiah' terbesar untuk aku. Mujur tak dibungkus dek diorang je. Hehe. And thanks for willing to celebrate my day with my friends. Ah well, they're already yours. *wink wink*

Thanks jugak kepada ke'blur'an aku yang membuatkan aku mudah tertipu dan ditipu. Haha. Dem.

Kepada yang turut diraikan untuk birthday2 lepas, hepi belated birthday. Semoga panjang umur ye!

My personal congrats jugak pada Faiz sebab jadi geng pataya aku. HA HA. Padan muka. Nak kenakan aku, tapi ko pun terkena sekali.

Akhir kata, sangat-sangat terima kasih lah kepada semuaaa yang wished aku.

To Sha and Fieza, nanti kite kuar lagi as triplets dan sambut sesama ek! I'm really looking forward for that day. Tak puas rasenye bile tak dapat celebrate dengan korang as we usually did for previous years.





No comments: