Thursday, August 10, 2006

Yadaa Yadaa~



Semalam, time lunch.. aku amik peluang untuk tido sebab terlalu mengantuk. Tapi tu lah, taktau la kenapa sejak prektikel ni, langsung tak boleh tidur siang. Bila bangun tidur je, aku akan pening gila sampai mata pun kabur. Tapi kalau tak tidur, tersengguk-sengguk pulak dekat ofis.

Pukul dua aku bangun, tapi kemalasan dan kepeningan membuatkan aku rasa taknak pegi ofis. Terus call supervisor, mintak half day sebab sakit kepala. Ha ha ha. Sukati aku je buat macam ofis sendiri. Mujur supervisor sporting. Apa lagi, pas call, aku bantai tido aa.

Arini pulak, pas lunch, aku, Shidi dengan Faiz pegi tengok pertandingan bercerita peringkat sekolah rendah.. yelah, direktornye roommate aku sendiri, Kakya. Masa kitorang sampai tu, dah sampai time penyampaian hadiah. Agak frust jugak la. Masuk je, terus buat bising. Hahaha. Faiz dgn Shidi lah ni! Ade ke time bagi souvenir kat judges pun diorang pegi sorak? Takde keje betul.

Teringat pulak masa darjah 6 dulu aku wakil sekolah untuk short play dan story telling. Best sey... tapi masa tu, gelabah biawak jugak la aku. Takut gilo.

Pastu, gi round tengok phase baru. Gah siot hall baru. Tapi aku memang kurang minat design2 bangunan kat MMU ni.. cam skema je. Ade stalls bukak, haih... hati asyik nak membeli je. Terbeli jugak la satu barang. Hehe. Tapi nanti nak gi lagi... nak beli satu lagi barang. Mueheheh.

Esok ade colouring contest pulak. Melibatkan budak tadika lak tu. Eee.. mesti comel gile. Kalau leh kuar jap, aku nak gi tengok ler. Hehehe.

Hari ni kat paper ade satu berita yang buat aku ketawa besar. Kes perompak tersalah cilok mesin deposit cek tu. Hahaha.. lawak siyal. Actually ni bukan berita pertama pasal mesin ATM cuba dirompak tapi gagal.. tapi yang ni paling kelakar la aku rasa. Macamana punya rakus diorang ni sampai salah rompak. Haha. Malu siot. Dah macam cita lawak jenaka pak pandir pulak. Mesti balik tu, bos diorang flush kepala sekor-sekor dalam lubang jamban.

Moral of the story, nak merompak pun kena tahu membaca ok?


No comments: