Wednesday, August 02, 2006

New Look



Ok. Finally I found one.

Basically I was looking for a simple template like this one. Nampak ringkas dan tak menyerabutkan mata yang memandang. Aku juga hanya suka menggunakan template yang sesuai dengan resolusi 1024x768.

Actually keinginan nak tuka template baru ni datang bila ada kekawan yang dah mula tuka template lain. So aku pun rasa teruja jugak nak tukar sebab previous template dah agak lama aku guna. Lagipun, sengaja nak bagi diri sendiri kerja untuk dibuat kat opis ni.. sangap gile ok. Nak nak arini supervisor takde, so ni lah masa yang terbaik untuk aku tukar layout. PC kat opis ni pun dah jadik lebih dari PC sendiri sebab aku lebih banyak guna PC ni. I am damn lucky to get the best PC in this office, believe it or not. PC aku pulak dah tersadai, kekadang je on.. sebab dah teruk kena spyware.. nak format pun takleh sebab tengah tunggu driver motherboard.

Aku tak kisah sangat sebab aku sendiri tak lekat kat bilek.. Balik keje kul 5.30pm.. terus siap sebab kul 6 ade fitness training. Malam pas Isyak, training wajadiri setiap ari. I don't even have time for myself. Rasa exhausted gila kekadang tu, tapi rasa semangat tu keeps me alive. Tapi tunggu je la malam ni camne.. latihan habis kul 3 pagi ok!! Dan hari-hari akan datang juga begitu. Oh, my, goat.

The only problem is my feet! Kedua-dua belah kaki aku penah mengalami kecederaan ligamen kat buku lali. So bila training, maybe due to 'aksi-aksi terlampau' seorang crook, maka terasa sakit pulak. Dan yang tak bes nye, sengal kaki itu merebak pulak sampai ke betis. Lutut kanan pulak sudah lebam dan sakit. Itu yang aku nak berdiri lelama pun tak boleh. Selagi aku boleh tahan, I dun really give a damn about it. Cuma aku harap kaki2 ni tak akan tergeliat la. Kalau tak.....harus ler merana jiwa lara.

Apapun, disebabkan training hari-hari, aku takde masa nak restkan kaki ni.. maka aku tak dapatlah nak join jogging during fitness training. Tapi CT, gym dan games aku tetap join. Sori ye, Shidi.

Pasal friendship day, I wondered why lots of my friends thought the day falls on 1st August. It falls on the first Sunday of August lah dear.. anyway, happy friendship day in advance to those who wished me.

Anyway, aku nak ucapkan bergantang-gantang tahniah pada sepupu ku, Kak Ngah atas kelahiran baby pertamanye... ape lah namanye, tak tanye pulak. Eeee... tak sabo nak tengok!!

No comments: