Wednesday, August 25, 2004

To all...



Samat bercuti kepada student2 MMU...
Enjoy your holidays~
Have fun~
Sesape nak kirim ole-ole dari Tengganu..
Just gimme a call.


Aku sudah mahu pulang..
Tak sabar nih..
Doakan aku slamat pergi dan balik..
Ada mase nanti, aku update la..
Kalu tak, maknenye... aku malas.
Haha~


This year.. sambut birthday dgn family..
Esok umur aku dah dua dekad..
Eee..tuanye.
Tapi aku bersyukur sbb aku maseh idop..
Walaupun bebaru ni nyawa aku nyaris melayang..
Alhamdulillah.. Tuhan nak aku balik jumpa family dulu agaknye.
Kpd kekawan..
Thanks for everything..
Korang buat aku hepi..
Korang buat aku ceria..
Time kaseh juta-juta.



Personal messages :-

sHa : Jgn lupe plan kite dah bukak sem nanti.. aku nak kite gather cam dulu. :) Thanks for everything.. Hope masalah ko dah setel.. Think twice before u act.. okie? I love you bebeh.. Kem slm kat kakak ko.

Fara : Time kaseh sbb sudi nak tulong tengok2kan kete.. Sori susahkan Fara.. Ayu tak tau nak susahkan sape lagi.. Ahaks! Cuti sebulan ni.. rindu la nak up Fara. HEHE~ Takpe2... sms kan ade.. Ah ah ah.. Isk dah la mintak tulong org, lagi nk kacau orang..jahat ek ayu ni? Nasib ler~ HEHE~




No comments: