Tuesday, November 02, 2004

October






Skang ni dah tak reti nak berceloteh lah dalam blog... so ni la antara aktiviti2 kehidupan aku selama sebulan yang lalu.. hehe..

Lalukan cursor kat gambar untuk baca caption.. :D Sori lah gambar kecik-kecik jer.. sebab nanti berat lak blog ni..susah nak view, tak best lak kan? hehe..

Sunway Lagoon [2 Oct 2004]

Bulan lepas.. kekawan dari MMU Melaka datang jenguk kitorang kat Cyberjaya ni.. Best ah..lama tak gather sesama camtu.. so kitorg decide nak pi enjoy.. so Sunway Lagoon la destinasinyer. Kitorang pi kat dry park jer.. sebab pas tu nak pi shopping. Kitorang tak bawak pun baju extra walaupun kitorang tau memang akan basah.. hehe.. Tapi best lah.. banyak yang kitorang naik dua kali..



Abang yg jaga menda ni ckp, 'Have a nice shower' kat kitorg sbb naik menda ni basah lenjun! Kitorg naik menda ni 2 kali berturut2...haha.. best!

[photos removed]

Kitorg naik ni 2 kali. Dua-dua kali tu gak aku yg paling lenjun! Cis! Arrkk!! Kena sembelih!!



Majlis Pertunangan [9 Oct 2004]

Bulan lepas gak.. aku dan sHa balik ke kampung aku, Ipoh sebab Kak Ngah [sepupu aku] bertunang.. Terkejut gak aku.. takde angin takde ribut... tetibe bagitau nak bertunang.. segalanya dibuat ala kadar.. sempat gak aku menyibuk ape2 yg patut.. aku ni memang suke bab2 buat hantaran ni.. hehe.. Akhir kate, buat Kak Ngah Zura dan abang Rosdi, semoga berbahagia sampai bebile hendaknyer.


[photo removed] Keje kami sbg camerawomen akibat kepupusan lelaki yg masing2 bz kat blakang umah.

Bakal mak mertua menyarungkan cincin pertunangan.. Nervous tu tp control. Hehe~ <Kak Ngah dan hantaran-hantarannye..


Nunu's Birthday [13 Oct 2004]

Birthday housemate aku, Nunu juga jatuh dalam bulan 10.. So malam tu.. kitorang wat surprise party untuk dia.. yeahh~ Hehe.. To Nunu.. bak kate broken English orang2 kite.. long life.. cheap rezeki lah yer.. hahah!


Pfffff..pfff..ni lilin ke obor? Biase lah.. tradisi kite menyental kek di muke bday girl.

Cik Nunu dan Tiga Duda antara VVIP yg hadir.. :P



Okie lah..akhir kata Selamat Berpuasa! Jangan ponteng haaa~!



No comments: