Sunday, September 25, 2005

Exam drives me mad



Skang sudah mau masok minggu exam. Sejak minggu lepas, aku dan housemates menjadi pengunjung tetap library terutama di waktu petang dan malam. Pegi library pun, balik2 muke maknusie yg sama je. Termasok la muke aku yang tak menyeronokkan sesiapa ni. Aku musykil jugak apa yang dah jadik kat aku. Aku bukan kaki study. Aku jenis study las minit sejak Beta (Alpha excluded la pasal junior, smangat lain sket. Haha). Sejak pindah MMU CJ, leh kire dgn jari kaki lah bape kali aku jenguk lebri. Tapi ntah ade litar pintas kat memane sel dlm otak aku ni, skang ni, duk pk nak gi lebri, nak study.. sampaikan ati tak tenang kalau tade kat lebri. Duh..

Pikior pikior balik, mungkin subjek foreign language yang buat aku jadik camni. Aku amik mandarin untuk subjek foreign language for business comm. Byk betul keje lecturer (atau kami panggey, Laoshi) bagi. Daripada buat business card, sampai lah business presentation.. keje mmg non stop sampai banyak jugak la yg aku x sempat nak submit. Muahaha. Paling sakit, bile tibe kuiz. Kene hapal chinese characters tu tak larat tu. Sampai nk tido pun tringat2 mende tu. Bangun pun terus tringat lagi (takut2 terlupe). Memang berhantu lah subjek tu. Ni baru level 1.. Level 2 nanti, aku lak jadi hantu kot.

Ghazal performance aritu.. errm.. ok lah kot. I love being on stage sebab aku memang takde stage fright. Tapi yang tak besnye, bile naik atas pentas, aku macam tade perasaan aje. I couldn't feel the excitement. Ah tu tak bes bile dah selamba sgt. Macam tak normal lak. Rase nak tunjuk gambar2 kat sini, tapi malas. Ngahaha.

First paper aku adelah ari Selasa ni.. Data Comm n Network. Duk study dgn Bern n Munzir yang amik engineering.. rupenye die pun study mende yang sama. But of coz lah lebih advance. Yang aku duk ngadap tuu pun dah cukup buat segala saraf aku hampir berhenti berfungsi. PENING SIOT!!!

Okey lah.. banyak tak cover lagi ni.. Aaaarhh.. [tensyen lantas koma]

No comments: