Saturday, July 30, 2005

Midterm Break



Cuti seminggu dah start, tp aku still kt bumi Cyberjaya ni. Buhsan jgak.. aku jarang balik lambat.. Salu abis je klas, zupppp~ terus blah. Kekadang, klas lom abis pun, aku dah selamat sampai kat rumah. :P Tapi kali ni, terpakse tunggu sampai Ahad. Parents aku nak datang sini.. diorang ada hal kt KL. Yang bagusnye, takyah susah-susah aku balik sendiri. Tadi bangun, terus call ibu. Suara pun tak keluar. Ibu gelak je. Dah paham sangat perangai anak dia yang suke bangun lambat. Rasanye ni la first time aku call ibu dalam sem ni. Salu ibu yang call. Aku sms atau miskol jer. Haha.

Semalam training silat, berlagak macam dah fully recovered. Sudahnya kaki aku yang injured ni dua kali tergeliat, sekali kekejangan tersalah urat. Padan muke. Dah elok2 kurang rasa sakit, skang ni rasa sakit tu mcm dah permenant pulak.. sentiasa sakit. Strain kot, semalam banyak sangat movement. Dua tige ari lepas dah bley drive, skang ni tak mampu kot. Dem.

Aku memang stubborn. Membe2 semua lecture. Aku mana penah injured. Dan sakit2 ni aku tak pernah amik serius. Sebab aku dah biase sakit [sakit lain].. Aku penah asma selama lima hari berturut-turut.. aku sanggup suffer tak pi spital. Dah lama baru aku terpikir, dalam tempoh tu, aku boleh mati bila-bila je. Aku pernah dua kali disyaki radang peparu. Tapi aku tak buat rawatan lanjut pun. Malas. Aku tau aku sakit, tapi aku tanak tau detail.

Khamis lepas, ade Ritma Riaksmey kat kampus. Majlis apresiasi untuk team MMU melaka yang pi Kemboja tak lama dulu. Best jugak pegi tengok. Nak-nak VVIP adalah Tun Dr Siti Hasmah. Tak ramai yang datang sebab tempat limited. So majlis tu tak dipublisitikan sangat. Nak tengok gambar2, klik SINI.

Okey laa.. nak kua jejalan pi OU. Ade sesape nak kirim apa-apa? Hehe. No Mike Shinoda pls, Sha!

No comments: