Saturday, October 08, 2005

Permisi



Alhamdulillah.. selesai sudah exam ku. Fuh.. seksa tu nak tunggu habis semua paper.. Gap last paper ni panjang sangat, hampir seminggu. Subjek Mandarin lak tu. Susah gileee.. Mujur part essay, apa yang aku susah payah hapal tuu keluar. Tapi tak tau lah betul ke tidak part tone dia.. hentam je. Tapi disebabkan bagai nak rak hapal mende tu, sudahnye chinese script aku blank habis. Takley nak pikir ape. Ngahaha.. berserah je lah.

Yahh.. aku sudah mau pulang ke Kuala Terengganu. InsyaAllah ni kali kedua sambut raya kat sana. Ikutkan hati, tak berapa happy.. yelah, mesti aa nak beraya kat kampung kat Ipoh. Sana ramai sedara... sepupu sepapat... mak-mak sedara.. Eee.. besnye. Tapi apakan daya lah.. akur je lah pada tanggungjawab abah. Kat KT tu, sedara mara manade.. kekawan pun tak ramai.. yelah, baru pindah sana. Macam raya tahun lepas, yang datang pun kekawan abah dan ibu.. tak kenai pun. Diorang pun bila nampak aku.. "Eh ehh..you ada anak dara ke?" 'Frequently Asked Question' yang diajukan kepada parents ku. 'Anak dara'? Yucks~

OK lah.. duhai teman-teman seperjuangan ku di MMU.. selamat bercuti sakan.. dan selamat berpuasa bersama keluarga dan insan tersayang ye. Nak wish raye, macam awal sangat jer.. Apepun, aku mohon maaf atas segala salah silap dan keterlanjuran kata.. baik secara sedar atau pun tak. Enjoy mase cuti, tapi jangan lupa diri okie.. Jaga kesihatan.. jaga diri bebaik.. Jangan main mercun yang dah masok angin.. Jangan main meriam buluh la wei, busan laa.. bising dan tak gempak mana pun. Jangan banyak tido siang.. Selamat menghias rumah.. dan pada yang pompuan, selamat mengganti puasa. HEHEHE.

Sapa gi Kuala Terengganu, lajak-lajak lah ke rumah aku yer.

Hurmm..tu je kot. Nanti time cuti, kalau ade mood nak online, aku update ini blog. Time kat rumah, memang liat la nak online.. apsal tah. Maybe sebab pakai dial-up kot.

Oklah.. dah subuh dah pun ni. Packing idak lagi.. pastu kul 9 kang ade hal nak gi setel. Ah biase lah.. time ujung-ujung waktu nak balik tu lah, ade jer masalah. Tak tido la kot. Sekian.. Assalamualaikum.

No comments: