Thursday, January 04, 2007

Celebrity Look-Alikes


Di kala tengah sibuk study, dah naik sebu ngadap notes.. aku pun mengusha blog membe aku ni, Aru dan rase tertarik nak try face recognition yang dia duk cite dalam entry dia. Hehehe.. thanks Aru for sharing the info.

Memula try kat gambar sendiri je. Last-last, aku berhasrat untuk try gambar-gambar kekawan pulak. Ahahah.. jangan marah ekkkk~! Saje nak release tension time exam week ni.. Memang klakar jugak la sebenarnye. Sesape yang takde gambarnye di sini, bukan tanak taruk.. tapi ade sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.

So mari kita lihat siapa yang kenaaaaaa~!!

Okay la.. start gambar aku dulu. Hehe.




[photo removed]


Mwahahah jangan jeles.

Next! Gambar my roomies. Kasik special edition sket lah..






My best buddies...








sHa - ahahha..tu laa.. anti lagi sama Siti.. skali dapat muka dia dooo~~~~
Fieza - pasni ko leh masok Charlie's Angels.. Pergh!
Sya - Sblom ni mmg aku deny bile org ckp muke ko cam Hillary.. but now i've nothing to say.


My favourites!










Ahahaha lawak, lawak..


Yang ni kira sipi-sipi tu ade laaa... :P








Sab - Jeles laa.. You got my fave actress! :P
Shidi - Ok Shidi, jangan brangan lebih-lebih..


The rest are not bad.. hehe.













Ok geng, jangan marah atau kecik hati ye.. ini skadar gurauan di kala exam sahaje. Ahaks!

Kalau nak try sendiri, leh pegi kt MyHeritage.

Happy new year~! (Pergh.. dah masuk tahun ke-empat blog aku ni..)



p/s: Sebarang request gambarnya di-remove tidak akan dilayan.

No comments: