Tuesday, January 09, 2007

New Year


Happy New Year!

LOL. I know it's kinda late, but hey it's still January right? :P

New year's resolutions? Azam-azam tadakk. Actually setiap hari pun kita berazam kan? Antara sedar dengan tidak je. :P

Tapi apa yang lebih buat aku excited adalah, blog aku kini dah masuk tahun yang keempat. Tak sangka jugak boleh bertahan selama ni.. Sebenarnya aku buat blog ni dulu sekadar suka-suka since I love to play with HTML codes.. eventho technically you still can have a blog if you don't know anything about HTML. Yelah, nak buat website sendiri banyak sangat effort dan masa nak pakai. Bila baca balik entries yang lepas-lepas especially awal-awal dulu, rasa kelakar gile.. sebab merepek tak tentu hala. HAHA.

Nway, I dunno how long I'm gonna keep blogging. Maybe as long as there are things called Internet and computers. Well, that's gonna take forever.

Cuti dah start, tapi aku still di MMU. Start semalam sampai Isnin depan, aku ade short course on Web Design and Development, where I'll be learning PHP, MySQL, Flash.. etc etc.. Sounds interesting to me. In fact, aku dalam lab la ni. Tengah break. Actually course ni budak2 major aku yang request suruh buat sebab nak buat FYP kena pakai benda-benda alah ni sume.. ikutkan aku cuma berminat nak belajar PHP dan MySQL sebab yang lain aku dah belajar. Semalam dengan hari ni, klas start dengan Dreamweaver. Aisey.. aku rasa semua budak MMU dah penah belajar benda ni..

Aku bukan pay attention sangat. Today I came late to the lab.. so dapat lah PC yang paling belakang sekali kan.. I prefer to sit at the back, but damn I can't read a thing. My specks are almost useless. Pantang betul aku bila lecturer pakai marker kaler merah ni..

Okaylah.. aku pun tak tau nak merapu ape dah. That's it for now. Daa.

No comments: