Sunday, January 09, 2005

Assalamualaikum n good day to all...


My life is getting better now.. Smalam aku pi tgk Kungfu Hustle.. cite tu mmg klakar but a bit disgusting gak ar. Maklum ler, cite Stephen Chow. Bile tgk bebetul, ensem gak die tu... hehe. Tp bile die mengarut.. aih, nyampah gak. Cuma cite die mcm diadaptasikan sesikit dr cite The Matrix. Overall, cite tu ok.. but tak kena dgn citerase aku.. sbb aku tak suke cite yang terlampau mengarut.

Aku dlm proses nak tuka blogskin baru.. Rase naik lemau tgk blog sendiri. Tapi payah sikit la sbb aku tak tuka monitor baru lagi.. tumpang pc housemate je ni. Tgk ar camne..aku akan tuka as soon as possible. Dah dekat setahun aku pakai skin ni.. busan da.

Sedar tak sedar dah lebih seminggu kita masuk tahun baru.. Masing-masing ada azam sendiri.. tapi aku? Aku tak mau buat azam tapi sudahnya aku lupa macam tu jer. Aku ade azam sendiri tapi biarlah aku simpan dalam ati je. Orang kata tak elok diwar-warkan azam kita, takut nanti tak menjadi pulak. Dalam kata lain, cakap kosong ah tu. Tak kisahlah, apa yang penting, kita dah niat... segalanya bermula dengan niat, kan? Tertunai atau tidak, itu bergantung la pada usaha masing-masing. Tapi pada aku, bila-bila kita nak berazam pun boleh.. bukannya setakat nak mulakan tahun baru, baru kite nak berazam.. salah konsep la kalau macam tu.

Skang ni... aku dalam dilema jugak. Haih.. (Ayu, tak baik mengeluh!). Entah la.. susah jugak ni.. Mesti korang salu dengar orang cakap, lebih baik terima orang yang menyayangi kite.. sbb bile kita syg org tu, tak semestinya org tu akan syg kite balik sepenuh hati. Hurm.. betul ke? Leh trime ke? Cam takkk je.

Tak tau la... I'm lost.

Aku bukan jenis yang senang terima orang... dan bukan senang jatuh cinta. Tiap kali ada orang yang ikhlas dengan aku, aku mesti payah nak terima dia.. Susahnya! Aku tak boleh paksa-paksa. Dan aku tak boleh senang-senang nak cuba. Orang cakap aku memilih... tak, aku tak memilih! Aku rase aku tak jumpa lagi...

The fact is.. I love being single.

Aku tak leh buang ar prinsip yang satu ni.. Aku tak sedia nak terikat dengan mana-mana komitmen. Aku tak kisah pun orang lain bahagia.. orang lain kemaruk bercinta.. I love the way I am.. macam sekarang.. But at the same time, I keep breaking innocent hearts. Tak baik la!!

Awak, saye tak tau nak cakap camne.. Susahnye.. Kite memang serasi, tapi serasi tak semestinya bersatu... Saya betul-betul minta maaf kalau layanan saya disalah-tafsirkan.. tapi saye tak penah terfikir kite akan pegi sejauh ni... I'm truly sorry..








No comments: