Sunday, December 17, 2006

The Clock is Ticking..


Seperti dijangka, hujung sem ini akan menjadi hari-hari yang paling sibuk dan paling stress bagi aku. Especially bila mengadap FYP. Actually patut dah siap dah.. tapi di hujung-hujung waktu, supervisor suruh tukar tajuk pulakkk! Tu laa aku nak consult awal-awal, asyik hilang jer. Sampai aku terpaksa cerita dalam e-mail je ape aku buat. Tapi bila jumpa, dia kata dia tak baca pulak yang tu. Oh. So. Great.

Sekarang ni nak buat pun dah tawar hati. Nak nak bila pikir balik kerja-kerja yang aku dah buat tu terpaksa di-delete aje.

Dah la due for submission is this coming Friday. Maybe aku mintak extend. Tambah pulak minggu ni aku ade dua presentation dan Data Mining midterm test. Rasa macam begitu membahagiakan.

I'm so sorry to some people yang ade minta tolong ke, ajak gi memane ke.. because I really can't entertain such requests at the mo. Silat training pun aku dah miss berapa kali. And sadly, looks like I'm still not gonna come for training on this coming Wednesday.

Oh well you guys might be wondering why I still have time to update my blog. First, writing this entry only takes me about five minutes. Second, just wanna let my friends know how busy I am.. so mintak maaf sesangat ekk pada sesiapa yang tidak dapat dipenuhi hajatnye.

Anyway all the best pada semua dak MMU yang bakal menduduki final exam.

Adios.

No comments: