Monday, November 02, 2009

There is a piece of me that no longer exists because of you.

Just a short update. Boring pulak malam ni.. Nak tido tapi rasa belum nak tido. Tapi dah dekat kul 11 malam.

I expected today would be a very bad day at my office but turned out it was much better than last Friday where I almost got into a quarrel with my colleague. Biasalah bila dah banyak kerja, dan tensyen, dan menyampah.

Tapi Alhamdulillah dedua cool. Dan Allah permudahkan kerja aku hari ni, kerja yang aku rasa aku tak mampu nak buat langsung, boleh siap pulak in one day!!

Magik siot.

Syukurrr~~

Esok buat task baru. Harap-harap takde masalah. Lepas ni diorang nak hand over satu system tu untuk aku manage sorang-sorang. Bagus. Lepas ni, kalau aku dengki, tukar sikit setup aku akan jahanamkan satu projek dan company rugi ribuan ringgit. Mwahahaha.

Tensyen. Semua nak pass kat aku. Ingat aku taiko agaknya.

Right now I am hoping for something new. Something I need. Something I've been searching for so long. I want to move on and go back to where I belong.

Mudah-mudahan pintu rezeki untuk ku terbuka dan segalanya dipermudahkan. Amin.





4 comments:

faizal norrahma said...

semoga segala urusan dipermudahkan...semoga segala impian akan akan tercapai..amin

@yU said...

Aminnnn..

hehe. Terima kasih, fezal.

Seorang Naimah said...

"Tensyen. Semua nak pass kat aku. Ingat aku taiko agaknya."

That's mean kak...you are a good worker so they trust you to manage the system....you can do it!! hwaiting...


p/s: mudah mudahan doa akak dimakbulkan aminnnnn....

@yU said...

hahaha it's not that la, naema.

skills n knowledge utk sistem yg akak gune tu.. hanya akak dan beberapa orang je tau. so takde orang nak handle dah.. itu yg semua humban kat akak tu.

nak hire orang baru pun, kat malaysia market pun takde.

p/s: terima kasih. Aminnn. :)