Thursday, February 19, 2004

Written all over my heart...



Arini terrrcuti 'tak rasmi' lagi...terlepas klas kul 8 pagi... tu jer la klas yg ade ari Rabu.. ley lak terlepas. sha punye alarm ade masalah teknikal... payah tol takde alarm sendirik ni... hp aku yg skang ni takde alarm! bungok tak? bungok gilers ah... time beli, tak cek lak. cisss~ pasni terpakse la kembali ke cara dolu-dolu, gune jam loceng.. hehe~ nanti kuar, terpakse la beli. igt nk beli iron skali..hohoh~ ntah mane pi iron kat bilek solat... ley ghaib lak tanpa jejak. cehhh~! ye ye aku smangat nk pi iron arituh.. tetengok takde?! ade yg ley jwb persoalan ku ini??

tp yg beshnyer.... arini aku hepi cam fiza gaks.. atas punce yg same.. ehee~~ tp takyah la cite lelebih.. hepi lak aku dpt miskol dr die..nyeh nyeh... igt lagi die kat aku... best tol.. tak silap ipta tgh bz exam skang.. uiyo beshnyer depa..pastu cuti panjang ar ek? mmu ni cemut giler cuti.. nyampah aku.. tp yg bagusnyer, takde la rase buhsan sgt cuti lelame.. kang sangap tatau nk wat per... aniwei, aku arap die dpt flying colours laa.. senang sok nk sara aku anak bini.. warhahahah~! poyo~ takde ah..memain jer tu..

tadik tgh buhsan....aku takmo tidow..mata gile punye ngantok. tahan, tahan... asyik nk tido ptg jer.. payah ar cenih. dah cukup tembam, ade ati nk tambah lemak yg melebih-lebih ni.. heee~ ape nk jadi la ngan aku. igt nk jogging.. cam membe2 lain.. tp takleh, ade sakit. tah aku pun tatau ape ke peliknye sakit ni.. tanak la aku cite. cam klakar. tp kalu aku lari, aku akan menderita diserang sakit ni. fuh~ nk pi gym? MUAHAHA! gilers. blom terbukak ati lagi. ahaks! so nk tahan ngantok...aku tgk Gothika. sha pun join. suspen dowh cite ni.. ade la beberape kali terbabas menjerit. jenuh dah aku cekup mulut ni..tahan jgn jerit. tak mau nye jugak. tu br tgk kat pc. kalu tgk kat wayang. alih2 semua org kuar panggung jd pekak. jln crite ni aku dpt bace.. muahaha.. sblom die bgtau hal sbenar, aku dah berjaye teka sape killers die. yesh yesh..

yesh la sgt.. alih2 pas tgk, 'pengsan' gak aku.. haha. mak aku duk bebel... "aiii tak kawen laa anak aku.." ceh..kalau aku kurus pun, ade ke yg nk kawen dgn aku? hahah! gile. taknak aku kawen. lom lagi laa..bkn tanak.. wakakak.. poyo yek ckp pasal kawen. blajar pun tak habis lagi. hishh.. takde sbb aku nk kawen skang. mepek~ ayah aku tak caye lak tuh bile aku ckp aku takde boyfren. hehe. yg call2 atau sms sume tuu kawan je bah.. caye lah. berbuih dah aku ckp. tak cayenye die. tak caye sudah.. aku hati batu skang.. haha.

aku salu mimpi ngeri ar.. tensi aku. apesal tah. kalu aku lupe bace ayat kursi..for sure aku dpt nitemare punye la. bebaru ni nitemare aku cam hape jer... dah laa seram.. tp aku tau aku tgh mimpi. aku cube nk bgn. gile hah sampai sakit tgn aku nk gerakkan badan supaye terjage. ye la..time tidow, jasad dan roh kan terpisah. ley lak tgh mimpi, aku 'halau' roh aku masuk jasad aku balik.. sbb aku nk bangun! berpeluh2 aku sbb mimpi ngeri tu. tp sampai sudah tak berjaye bgn.. kalau bgn jer, cume imaginasi. aku sangke aku dah bgn, tp aku still dlm mimpi tu. tp dlm kepayahan memakse diri utk bgn tu, aku sempat bukak mate sesaat jer. dan aku terase betapa berat dan payahnye aku nk gerakkan tgn sampai bantal aku jatuh ke lantai. ye la...roh takde, ko nk gerak cemane kan?

last2, aku serender. aku tidow balik dan pasrah utk menghadapi nitemare tuh.. hahah! aku try bace ayat kursi. perghhh...aku ley kawal mimpi sendiri. hebat tak? tp mmg sangkut2 la aku bace. sbb terganggu dgn mimpi tu.. but at last, aku berjaye tepis nitemare tuu dan tidoq dgn nyenyaknyer... kroh krohhh..zZzzZz..

awal muharram dah dekat nih... tp aku tak balik la.. isk isk... malas pulak nk balik. gile ape balik tengganu? iskk... makan ati tul aku sejak family pindah sane ni.. homesick siyott~~ nk wat camne..pasrah je ar.. huhu~ tp maybe parents nk turun ke sini... nk angkut sume barang2 kat kkb tu.. lom abis angkut lagi. len kali duk umah setinggan.. kan senang.. barang pun tak byk..

arini cyber ujan jer...besh.. aku suke ujan. walopun kadang2 ujan menyusahkan org. ujan itu mendamaikan. ye ker? hehe..

k lah...dah dekat kul 1. arini kene tido awal. pagi ni smangat nak pi klas statistik ni. perghh~! kul 8 pagi lagi... berjaye kah aku bangun? insyaAllah.. we'll see.. Oh God, pls pls pls wake me up. aku nk beramal ni.. dgn menuntut ilmu.. hehe...


No comments: