Thursday, March 18, 2004

9/3/04/Tues


Weeeeeee..bestnye ariniii~! Guess wut.. I got the chance to speak sumthing with his clone! DAMN GREAT! It was totally unexpected.. Can I give him a nick since I dunno his name [pity me]? Ok lets call him, Happy Meal. ahaks! I couldnt stop staring at Happy Meal. Ngeee~ he was right in front of me! there was no way I wasnt going to stare him. It was my golden chance! I cant tell ya wut was really going on between us..[afraid his friends might read this] I'm not going to fall in luv with him of coz.. Errr..hope so.. Becoz when I look at him...it reminds me of someone else. Not himself. Wut a life...

Tomorrow...I'm going to the hospital. I need an approval letter from a government hospital to approve that I'm an asthmatic. Damn... I am so lazy for that. But I need to stay on campus. My parents asked me to appeal since I din get to stay on campus for the next sem. Pray hard I'll get this time. If not, I'm gonna stay at Fad's house.

Oh God, I think I'm homesick now.. I still got a month to go before the final break.. I'm so sad.. I cant wait to see my family again..and spend time with them [man, i juz typed 'him'] and also Syakiera. She promised to come to my home in Terengganu. Can't wait!! Oohh... I want to post some goodies to my sister..but still havent asked the address yet.. I will, tomorrow. InsyaAllah.

Wut else... ahhh this weekend I'm going to buy a new phone. Am I happy? No. Am I sad? Of coz not. I've no feelings bout this. But there's one.. feeling guilty to my dad. He juz laughed at me when I said I need to buy a new one.. I was begging him.. that wut made it so funny. Love u, dad... and i'm sorry for all the trouble I've caused.


14/3/04/Sunday


smalam..aku dgn sha n fiza kua shopping kat IOI Mall. igt nk beli kasut dgn baju..tp tak jadik. huhu~ [juz to prove how fussy i am]. oh yeah..i wanted to buy a new headphone since my current headphone is not functioning really well.. sbelah dah tak kuar sound. ni gara-gara terhempas ampir seploh kali. but yang tuu pun lupe nk beli gak! huahahah! everything that i wanted to buy, i din buy. such a forgetful person i am... i wanted to buy sumthin at Watson/Guardian.. tu pun lupo. huhu~ padahal aku sempat berdiri depan entrance Watson dan tgk dlm..kot2 ade mende nk beli! huhuhu!

finally i bought a new handphone. same dgn yg ilang tuh...feels like i found back my handphone..and the loss was juz a nitemare. huhu.. Thanks to Abah.. wish i'll get a chance to pay him back. Tengoklah kalu ade loan nanti.. tu pun kalu abah sudi trime lah. i know my dad....

sha akhirnye tercapai hasrat nak bertindik..huhu.. patutnye aku tindik skali... tp tak brani! seriyes! tak tau apsal aku takut sgt..mase kecik dulu ileks jer [twice]. Dah besar lak baru nk takut. funny! murah jer, RM15. kalu pi lagik...aku nk tindik ah..cam best. Dah tindik sbenarnye, saje nk tambah lagik satu.

ahh..akhirnyer...berjaye gak tgk Anugerah Bintang Popular 2004. asyik sangkutttt jer..maklum laa...streaming. dah laa ramai yg tgk plak tuh. aku sangat hepi utk Saiful Apek! Tanpa sapa2 sangke, die dapat bolot anugerah Bintang Paling Popular. Bapak ah! Sblom ni asyik2 artis yg terkenal..yg hebat2 karier die..cam CT dan Rosyam Nor. Sape sangke, pelawak pun leh rangkul anugerah tu? huhu~ Syabas!! I've to say that the last performance was the best... of coz! mane taknye, tgk laa sape perform.. 3 diva Malaysia, CT, Misha Omar dan Sharifah Aini.. eventhough personally, I think Misha Omar is still not a diva yet. But their performance was marvellous! Misha nyanyi lagu Bukan Cinta Biasa.. Ct nyanyi lagu kak Pah..Hapuslah Air Matamu kot... dan Sharifah Aini..well.. she sang part of her own song..and Bunga2 Cinta..but she din remember the lyrics.. so it was kind of spoil there. Misha and CT helped her singing the song. I think she as a diva, should have more preparation. Maybe ade la sumthing going on kot... last minute preparation, perhaps? Mase dah nk abis performance tuh, Kak Pah kiss CT and then Misha..mengingatkan aku tentang performance Britney, Christina and Madonna yang kontroversi kat VMA03! I told sha and Fiza..and they laughed so hard that i could think that far. they were totally agree with me. LOL.


17/3/04/Wed


Huhu..arini best. berjalan aje keje aku. well...bukan lah spanjang ari... td pas kua dinner.. terus pi lepak2 around kampus. then mase kat playground..aku kasik sajesnyen pi Putra. zila dgn sha agree aje! huhu... terus la gerak pi putra... jejalan..lepak jap kat jambatan...tp tak lamer.. sbb kitorg turun bwh jambatan..tibe2 rase cam seram sejuk.. bukan per, aku tringat lak pesan ibu..tak kasik aku pi kuar jejalan memalam bute...nak nak kalu pompuan jer.. sbb anak kwn mak aku dah sebulan ilang, tak jumpe2 sampai skang. aku tercerite kat zila... zila pun jadik cam takut... last2..amik gmbr sket..terus cabut naik atas lik. huhu~

pastu mase nak balik ke kete, ade satu kete kuning nih yg penuh dgn org laki berenti betul2 sebelah kitorg sambil tgk kitorg. CUAK SEY!!! aku jln laju giler..sampai diorg tertinggal kat blkg. at that moment, aku dah terpk nk lari jer kalu diorg gostan.

then terus la pi presint 9... tempat lepak larut mlm kegemaran aku. hehe~ pasai sini leh cuci mate beb... ahahah! yg bestnyer...mmg penuh sey dgn mamat2 kiut dlm kedai tuh..warhihihi.. kan dah tumbuh tanduk.. Dah mmg rezki, kitorg jumpe la maknusie2 yg smemangnye menjadik mangse usha kami slamer di MMU. muahahaha~ who?? kenot telllll..

Then ahermmm... sempatlah borak pasal die... hehe.. Die pun penah ckp kat aku, die tak mau bercinte lagik pasal die nk blaja..nk keje.. nk sara anak org, kalu tak blaja nanti...nak sara dgn ape? huhu... this is why i like him so much u know. he's not like everyone else. he's different and he has his own vision which makes me respect him so much. then..aku tergerak ati nk cek enpon.. kot2 sape2 call.. maybe mael ker.. fiza ke nk kirim pape. i was half right when i got a missed call...but it wasnt from mael..or fiza.. this time, it was from him! i was so happy..i showed it to sha and zila. Gosh...wut a coincidence!

bley dikatekan...mase kitorg sampai,kitorg jer pompuan kat situ... ramai laki..dan ramai gak yg pakai baju BN. pergh...br abih gantung bendera kot. smangat sey mereka ini. talking bout politics..huhu.. i'm not into this stuff. i'm still a student.. blom cukup umor pun... tak minat langsung. dunie yg penuh janji2 manis dan maknusie yg hipokrit.. baik aku gantung white flag jer. aku sokong kerajaan yg memerintah..tak kesah laaa kaler ape. asalkan memberi kebaikan utk negare.

Haa..bebaru ni aku ade presentation utk English nye business plan. Perghh..aku dgn Aru yg kene bentang. Sume smart.. grup aku pakai bj itam.. tp aku tak pakai. ahaks.. sori beb. bkan tanak, tp takde. hehe.. kat umah ado la. tp cik ita kate, takpelah..pasal aku presenter..spesel sket. Aru pun presenter..die first, aku second. Nervous giler aku tak hingatnyer.... Aku rase grup aku laa paling simple. Grup lain..perghh..gile hebat. siap ade bawak makanan spesel2.. sbb diorg wat business restoran... huhu...tak silap aku... 3 jer dah restoran.. satu saloon..dan satu butik. We were totally different. We sell movie merchandise [Movie Land Pvt. Ltd.] Best. Idea Sha. Ni sume gara2 obsess dgn movies. hehe.. Tak disangke2, Happy Meal pakai baju same kaler seyyy dgn aku...

Seb baik la time present, aku terlupe habis pasal die. Kalu tak lagi gugup laaa.. Lega gilers bile lecturer ckp very good. Nak nak bile die tgk movie posters yg bertampal kat whiteboard...die siap tanye, "Do u really sell the posters? If yes, I would like to buy that Legolas' poster." LOL. Terkejut giler aku. Luckily, it belonged to Sha. So sha kasik free jer..[well..our lecturer wanted that poster for his daughter]

Yeahhh~! Lesen aku dah mampos. Malasnyer nk pi renew..huhu~

K ar..tu jer kot mau cerite... Aku ni malas nk apdet...Skali apdet, haaaa...berjela~

See ya.

No comments: