Sunday, March 07, 2004

Hesitation



Okeh..where shall i start? huhu... malas nk apdet..tp pakse diri nk apdet..sbb pasni lg la takde mase.. esok exam... luse pun exam... "tulat tanak exam?" agagaga.. [org tgh penat,ckp pun tah pepe]

aku br je balik shopping dgn sHa dan Fad... Memule plannye cenih... Nak pi Mines.. deal. then zila dgn Siti plak tak pat ikut sbb diorg ade intebiu OC. pk pk..malas pulak nk pi jejauh.. pi dekat2 jer la.. then tuka pi IOI Mall.. then pk pk lagik..si sHa nk makan Nandos... Ahhh... pi Putrajaya jer lah!! Haha! but malam td, Fad msg..ckp nak join... die ajak pi Mines. huhu~ kembali ke plan asal.. But.. akhirnyer, dlm kete.. Fad sajes, "Jom pi Sunway ah weh!" Huhu... akhirnye itulah destinasi kami.. but that's not all... pas pi Sunway Piramid..pi singgah IOI Mall laks... ah ah ahh~!

kat Sunway... tetibe kitorg terase nk tindik tinge.. aku dah tindik due kali..[skali tertutup]. then terpk nk tindik lg satu. huhu~ tp tak jadik pasal kitorg dah letih giler memborong sakan. sha beli enpon br lagi.. uhuhu.. minah nih... sedapnye die blasah duit loan. bile dah duk lepak2 kat kedai tepon tu... aku tibe2 terbukak ati nk beli enpon... hurmmm... siap call ibu, suh masukkan duit.. ahahaha.. akhirnyer? aku beli simkad jer.. since aku ade satu lg enpon... aku rase kurang wajar lak aku membazirkan duit. then aku call ibu... due kali terkejut la die.. 1st bile dgr aku nk beli enpon.. [sblm ni die nk masukkan duit, aku tanak beli.]... 2nd, aku tk jd beli, tp beli simkad jer.. ah ah ah.. jgn mare. terer tak aku dlm mengkontrol nafsu membeli?? hahaha.. [sHa..contohilah aku. ahahaha!!!]

Tp dlm pd tak jadik beli tuu... akhirnye aku memborong sakan mende lain laks.. [but still tak leh celen Fad dgn sHa. huhu~] aku bab shopping ni, setel. aku leh kontrol dgn berjaye skali. alhamdulillah~ ["syabas beti!", kate ayahku.] Igt nk beli kasut..tp..tak jumpe yg besh lak [aku sgt choosy].

next..pe lg? huhu.. tetibe jem lak. td kat IOI..pi cuci kete skali.. huhu.. kire ajaib gak ar tibe2 aku nk basuh kete.. [isk isk..] Balik jer...cam tak caye jer tu kete aku.. haha! terkesima jap. br tersedar betapa berdebu dan berhabuk dan berlumpur dan usang nak mampos kete ku kelihatan slamer ni.. hahaha! alamak aii.. br tringat lesen dah nk mati pertengahan bulan nih.. huhu~ [tp bwk still cam bangang lagik.. hahh, blasah!]

aku skang ni terpk..nk ubah style laa pulak.. dah tak minat rasanye nk pakai ala2 pompuan.. ayu2 gitu.. rase cam tak sesuai jer.. tah ler.. aku ni ganaz sbenarnye... hahah.. igt nk wat style....... tamo ckp ah.. malu... HAHAHA!

k laa..sebenarnye tuan2 dan puan2..saye tak tau nk merapu ape..otak tgh jem..tp byk mende nk cite. Mebbe di lain entry k.. sayonara asta la vista to berambus.



Psst :- Terlalu byk mende yg meragukan....

No comments: