Friday, September 01, 2006

All The Best!


mood : not good. in pain.
music : London Bridge - Fergie.


Sabtu ini akan berlangsunglah Kejohanan Wajadiri Silat Cekak Hanafi Peringkat IPT & Sekolah kali ke 11 di UPM Serdang. Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi MMU Cyberjaya akan menghantar peserta untuk semua kategori lelaki dan perempuan. Wish us luck!

Aku harap aku dapat berikan yang terbaik untuk pasukan MMU CJ. Mintak-mintak semuanya berjalan dengan lancar seperti yang diharapkan. Semalam, last training.. ramai pulak yang injured termasuk aku sendiri. My thigh hurts so bad and my right arm is killing me. I still can walk but stairs currently is my biggest fear. When I got back from the training, I was damn frustrated..fearing that I wouldn't be able to make it. Mujurlah ada Ibu Ya dan Kak G kasik tiup semangat balik. Thehehe.

Apapun, kepada yang terlibat.. all the best. Stay cool and enjoy your performance. Menang atau tidak itu bukan isu.. yang penting, kita dapat hikmah di sebalik training dan injuries ni. *wink*

GOOD LUCK!



* * * * * *


Happy Belated Birthday to my dearest abah.. Semoga panjang umur dan hidup diberkati Allah sentiasa. So proud to be your daughter. *hugs*

Last but not least,

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke49 kepada semua warga Malaysia. Keranamu Malaysia - Misi Nasional Penjana Wawasan!



No comments: