Friday, September 22, 2006

Ramadhan



mood = good, but i'm freaking bored and sleepy.
music= my heart - irwansyah feat. acha septriasa






Alhamdulillah... esok atau lusa kita bakal merasai satu lagi Ramadhan. Heee besnye..

Mengimbau balik Ramadhan2 yang lepas... banyak kenangan. Seronot. Especially bila sahur dengan kekawan di lewat malam.. macam last Ramadhan, jatuh pada masa MMU tengah sibuk nak final. Pulun study sampailah sahur kul 3 pagi. Exhausted, tapi tak kisah sangat sebab bukannya selalu.

Tapi sedey sket lah 1st Ramadhan tak dapat nak berpuasa dengan famili. Family aku semua dah berkumpul dekat Ipoh.. tinggal aku tercicir sesorang kat sini. Huhu..

Apapun, selamat berpuasa kepada semua umat Islam kat seluruh dunia amnya, dan MMU students khususnya. Terutama kekawan.. geng sahur dan berbuka dulu.. harap Ramadhan kali ni akan berulang lagi macam dulu. Cuma sikit berbeza, aku tak payah pulun study lah.. hahahahah!

Mohon maaf atas segala silah dan salap salah dan silap kepada semua yang kenal aku.. Hoyeahhh mari sambut Ramadhan dengan hati yang gumbira dan penuh kesyukuran.

So kekawan, sempena bulan yang teramat mulia ni, aku dah letak notification untuk waktu berbuka puasa dan sahur bagi kemudahan korang. Bes tak aku? Hihi.

Tadi macam ade benda nak crite.. tapi pas tengok drama kat TV.. aku jadi blank lak. Huiii bahye ni.

Ha k lah.. akhir kate, slamat menduduki peperiksaan akhir semester bagi semua pelajar MMU yang tidak menjalani praktikal seperti ku.. Kuang kuang kuang~!

No comments: