Monday, September 25, 2006

Dizi Bizi



mood = ok. but tired.
music = beautifully broken - ashlee simpson.



Second day of fasting. Yeay~

There are tons of works to do and I have to finish everything by Wednesday. Ah well, it's my fault. This Wednesday ada presentation. Kena present lah apa yang aku dah buat sepanjang industrial training ni. Haih... nak goreng ape ni.. Kerja bukan banyak sangat pun. Ade kekadang due minggu aku takde kerja langsung. Rabu ni jugak kena submit sekali report and log book. Ohhh dear.. aku ingatkan aku present ari khamis. Silap hari daa..

Jap.. aku baru cek email tak sat ni. Request aku untuk present hari Khamis diluluskan. Yeayyy!!

Tetengah buat log book tu.. bila aku cek balik, aku sepatutnya habis training 7hb Oktober.. bukan 13hb. Macam tak caye jer.. aku calculate balik. Eh biar betul.. aku pun terus tanya kak Niza. Dia kira-kira balik.. then dia agree, aku habis 7hb. Hoyeahhh... hepinye! Leh balik raya awal. Ye yeahh!

Pastu lecturer datang untuk tengok aku dan Nazanin. Ade la few questions dia tanya. I think I managed to answer them pretty well. I hope so. Ye ler.. bukan senang nak berceloteh panjang apa aku buat.. sedangkan apa sangat yang aku buat? Masa dia soal itu ini, aku tak nervous pun. Most probably because she's my favourite lecturer.. dan dia pun kenal aku. Tapi bila dia nak discuss something dengan supervisor aku dan kata, "OK Ayu. You may go now." Perghh.. nervous siot.

Tempat diskusi tu dekat je dengan meja Nazanin. Aku lak sambung buat report sambil layan TV. Then pas lecturer tu dah balik, Nazanin datang kat meja aku dan cakap dia tak dengar apa yang supervisor dia cakap kan. Tapi katanya, "You don't have to worry coz your supervisor said everything about you is ok." Yelah tuuu! Aku datang keje lambat setengah jam. Kuar lunch awal setengah jam. Masuk ofis balik, lewat setengah jam. Balik jerr punctual. Hahaha.

Ha k lah.. nak mandi. Then turun buka puasa reramai dengan dak-dak silat. Selamat berbuka~

No comments: