Tuesday, November 11, 2008

It's ok, I already forget you.


Sekarang kat Temasek.

Meeting tergempar yang dijangka mengundang nightmare bagi technical team kami turned out to be okay.. Ok la untuk hari ini..esok dengan lusa taktau lah macamana. Esok ada isu besar dan tadi dapat tahu tak solved lagi. Mujur aku tak handle spec-spec tu. Kalau tak, mula lah aku buat-buat pengsan. Sah-sah takde sapa larat angkat kan. Aku print berpuluh-puluh spec (beratus helai jumlah keseluruhan) just to get prepared kalau-kalau user 'attack'. Tapi tadi tak guna pun. Sorry, trees.

Luckily focus group aku ok.. pergh, cuak gak memula.. but ok la since apa yang diorang tanya bukan pelik-pelik, sepelik requirement diorang yang entah apa-apa. Macam orang pergi KFC nak tapau sate minang.

Kali ini duduk apartment lain lagi.. tiga apartment dah aku rase.. Cairnhill was the best. Dah la macam raja, satu apartment tu aku duduk sorang.. Heavennya bile ada privacy. Sekarang duduk dekat Somerset Orchard ni.. tapi bukan sorang-sorang, but nevermind that. Still ok la pasal duduk separate rooms. It's the nearest apartment to my office compared to the other two, senang aku nak balik lunch dan escape gi solat. Tapi still tak leh beat Cairnhill sebab boleh dengar azan ok. Azan kat Singapore.. huhu. Taktau kenapa aku rasa pelik, nak-nak tengah-tengah Orchard Rd ni. You tell me. :P

One thing aku suka about Singaporeans, they are very friendly. Aku rasa Malaysians pun bukan jenis tegur-tegur strangers macam diorang. Ke, diorang excited nak tegur aku je? Mungkin sebab ada iras-iras Jessica Alba ke.. atau satu dunia dah tahu relationship aku dengan Deco? Oh no~

Hujung bulan ni datang sini balik. Letih laaaa selang seminggu je pergi sini. Haih.. travelling is very tiring. Taktau la kenapa.. naik kapal terbang ke.. naik bas ke.. naik train ke (lagi lah).. mesti aku pancit..

Malam ni kalau aku rajin, aku follow membe pegi Bugis Street, tengok boyfren dia perform. Tapi aku pun tak sure EZlink aku tinggal bape sen. Boleh la aku menghabiskan duit yang dah nak habis ni.

Ok la.. nanti rajin-rajin aku update lagi. Daa.

No comments: