Monday, July 17, 2006

Tamat


[photo removed]



Alhamdulillah.. Majlis Ijazah semalam telah pun berlangsung dengan lancarnye.. Sesungguhnye aku sangat bersyukur kerana telah berjaya sampai ke peringkat tamat dalam Silat Cekak Hanafi. Rasa macam tak percaya sebenarnye.. It was my dream.. and it was my friends' dream. Apapun, alhamdulillah.


Terima kasih banyak pada kekawan yang banyak beri dorongan dan sokongan kat aku, baik secara sedar atau pun tak.. especially Shidi dan Bern yang sentiasa bagi aku semangat.. Hehe.. Suke sangat aku tengok korang masa malam ijazah aritu.. arap korang gumbira dengan tercapainya impian korang nak tengok aku masuk silat. Harap jugak boleh cover balik ke'frust'an korang mase aku tanak masuk silat dulu.. hehehe.


Ramai lagi ni aku nak thank.. tapi takut ade yang tercicir pulak, tak best lah kan? So, pada semua ahli SCHMMU yang best, gempak lagi sempoi.. trime kaseh banyak lah yer. Dan tak lupe, of coz my beloved parents yang tak pernah halang masuk silat (cuma kena gelak je la mula2 dulu. Haha.). Oh ye, tahniah kekawan yang sama-sama tamat tu.. =) Malas mau kasik kata-kata motivasi, nanti kena 'makan' lagi macam entry sebelum ni. =P


Semalam aku tengok cite Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest. Boleh tahan la cite tu... It is best kalau korang still ingat jalan crite especially watak-watak dalam POTC 1, sebab banyak yang muncul balik.. dan aku memang tak ingat langsung siapa watak-watak tu... thus aku banyak lost dan pening kepala jugak laa nak paham crite dia. Kelakar memang kelakar especially part ujung-ujung tu, just like what I expected. Ending dia tergantung ok.. so definitely ade sambungannye kot.


Haaa okeilah... nanti kat opis update lagi. Hahaha.

No comments: