Friday, May 21, 2010

Sampai jumpa.


Semalam share banyak benda dengan seorang kawan. Dah lama tak macam tu. Ingatkan memang takde peluang dah... Too many things happened between us until I had doubts whether we are still bestfriends..

Glad you shared so many stories with me.. four hours didn't seem enough, huh? Tu pun terpaksa stop sebab pundi kencing masing-masing tidak sporting. Haha.

Sahabat,
Kini dah tahu aku benci kerana sayang. =)

Apapun, you know who you are. So thank you, buddy.

Perpisahan itu menyakitkan. Tahu. Tapi, sekurang-kurangnya dah jumpa satu hikmah. Alhamdulillah.

Terima kasih, Allah. Kerana anugerah Mu tidak ternilai.

Anyway, I can't wait to move to Ipoh. Makin dekat, makin tak sabar. Menggelejat bak kata orang Perak? Ahaha. Sorry, saya anak kelahiran Perak tapi kurang fasih menggunakan loghat Perak. Kadang-kadang balik Ipoh, nganga dengar mak sedara bersembang. Pastu bila dah tanya makna, haram nak ingat.

Isnin ni ada farewell lunch. Hari tu dah farewell lunch dengan a few colleagues. This time with my Project team. 7th June is another farewell with my former team. 11th June again another farewell with close friends at the office.

Oh I am so going to miss them.

19 Mei yang lepas adalah ulangtahun hari kelahiran adik aku, Iena. Sori ye, tak sempat buat special entry. Happy Birthday, my sis. Ye kak Yu tahu kamu tengah godek-godek E-bay. =p

Semalam tak boleh tidur sebab pukul 2.40 pagi baru nak panjat katil. Bila dah terlepas timing berlepas ke Dreamland ni, selalunya memang terkebil-kebil selama sejam baru dapat lena. Mimpi pulak sayu je. Bangun-bangun, pagi yang mendung menyapa. Datang office, tak boleh nak buat kerja. Mujur ada coders di China yang sangat memahami dan senang diajak berborak. Sedih nak tinggalkan diorang ni.. Tapi sebab ada tiga minggu lagi, malas nak fikir dulu. Macam-macam nickname diorang bagi aku.. Princess, Witch (dia suka buli aku), MeiMei (younger sister in Mandarin), Pretty, Sugar.. banyak lagi lah. Haha.

So sekarang rasa mamai-mamai dah lah ni. Esok kena bangun awal sikit sebab nak kena pergi Hospital jap. Dah alang-alang gi Bangsar, confirm singgah MidValley. Boleh lah nak cari hadiah. But I am very fussy.. So don't want to put high hopes.. Beli hadiah ni adalah sesuatu yang amat sukar bagi aku ye. Pergi empat shopping mall pun belum tentu dapat satu.

Ok saya sudah menguap. Sampai jumpa.



Random thing: Tak tahu lah kenapa.. aku suka bila kawan-kawan panggil aku "Yu" sahaja daripada "Ayu". Frankly speaking, it makes me feel closer to that person. Weird me, huh?

4 comments:

melal said...

i called u Yu!!! so that means closer aaaa... miss uuu .. :"<

@yU said...

yes, my dear.. and i love it so much. :)

miss you too laaaa.. jgn lupe dinner satu kali.

Anonymous said...

i always called u.."yu" jugak what...hehehe

@yU said...

hehe i know. :) i usually remember who called me by that name.